Bcsdh cikkek


Nem értik még a cégek, mi a körforgásos gazdaság

Nem értik még a cégek, mi a körforgásos gazdaság 

A lineáris gazdaság arról szólt, hogy termelünk, tehát értéket teremtünk, majd azt az értéket a felhasználó elpusztítja a fogyasztásával. A körforgásos gazdaságban viszont a termékek összetevőinek, alapanyagainak életciklusa meghosszabbodik, újrafelhasználásukkal a bennük lévő értéket megtartjuk, sőt növelhetjük is.
Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat 

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért, mely a hazai GDP mintegy 30 százalékát megtermelő 82 tagvállalatot tömörít, idén másodszor adta át a Fenntartható jövőért díjat Változásvezető, Vezető nő és Üzleti megoldás kategóriában.
Újra pályázhatnak felsővezetők a Fenntartható jövőért díjra

Újra pályázhatnak felsővezetők a Fenntartható jövőért díjra 

Októberben ismét átadásra kerül a BCSDH Fenntartható jövőért díja. Már várják a nevezéseket. Megesik, hogy egy-egy menedzsernek a beosztottjai, kollégái a tudta nélkül jelölik őt a díjra. Ami aztán kellemes meglepetésként kiderül.
Nemcsak az újrahasznosításról szól a körforgásos gazdaság

Nemcsak az újrahasznosításról szól a körforgásos gazdaság 

A lineáris gazdaságról, az eldobó társadalomról, amelyben mindent kihajítunk, körforgásos gazdaságra kell átállnunk, különben nem leszünk képesek csökkenteni környezetszennyezésünket.
Új részvételi rekord a BCSDH vezetői tehetségprogramján

Új részvételi rekord a BCSDH vezetői tehetségprogramján 

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) hiánypótló, az Üzleti Világtanács nemzetközi programjának mintájára született képzésének kiemelkedő sikerét misem bizonyítja jobban, minthogy már 100 végzett tehetséges vezető kapott oklevelet a négy év alatt és 2018-ban minden eddiginél magasabb számú résztvevővel indul el a tehetségprogram ötödik évfolyama.
Az iskolából indul a fenntartható vállalkozás

Az iskolából indul a fenntartható vállalkozás 

2017. április 4-én a Budapesti Corvinus Egyetem és a magyar GDP 30%-át termelő vállalatokat tömörítő Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) stratégiai együttműködést kötött annak érdekében, hogy a fenntarthatóság alapelvei minél jobban beépüljenek gazdasági képzésbe, és ennek segítségével az üzleti gyakorlatba.
Így kezdhetünk tenni a klímaváltozás ellen

Így kezdhetünk tenni a klímaváltozás ellen 

Hosszabb távon csak az a vállalat életképes, amelyik vállalakozó szellemű, innovatív és fenntarthatóan működik - véli a BCSDH elnöke. A szervezet 4 pontos ajánlása segít, hogy kezdjenek hozzá a cégek.
Az ipari forradalomhoz hasonló változás kéne

Az ipari forradalomhoz hasonló változás kéne 

Nem csak felelősségbeli kérdés, hanem üzleti lehetőség is a klímaváltozás elleni küzdelem - mondta a BCSDH üzleti reggelijén Ürge-Vorsatz Diána, klímakutató. Azok a vállalatok, amelyek időben nem tudnak, vagy nem akarnak élni a lehetőséggel, lemaradnak a versenyben.
A cégeknek is tennie kell a fenntarthatóságért

A cégeknek is tennie kell a fenntarthatóságért 

Közel 20%-os munkanélküliség a fiatalok körében, 1,8 millió tonna élelmiszerhulladék keletkezik évente, hazánkban már most érezhető a 2050-re prognosztizált 2°C-os felmelegedés. Ezek olyan tények, melyek a hosszú távon és felelősen gondolkodó vállalatokat azonnali cselekvésre kell, hogy ösztönözzék. Az üzleti szektornak pedig már vannak megoldásai.
Vállalatvezető helyett változásvezető?

Vállalatvezető helyett változásvezető? 

Miért ül le egy asztalhoz többek között a GE, a Heineken, a Masterplast, a McDonald's, a Nestlé és a Pannónia Ethanol vezérigazgatója, másik 25 vezérigazgatóval együtt? A változásért!

Így fognak össze a vállalatok a fenntarthatóságért 

Az Action 2020 Magyarország program első szakaszban az érintettek bevonásával kerültek azonosításra az elkövetkezendő bő fél évtized azon legsürgetőbb hazai környezeti és társadalmi kihívásai, amelyek esetében az üzleti szféra válaszainak potenciálisan komoly stabilizáló hatása lehet.

A fenntartható működés több mint lehetőség 

A hazai üzleti szektor leginkább a környezetvédelemre fókuszál a fenntarthatóság hét kiemelt aspektusa közül, miközben a legkisebb figyelem az átláthatóság biztosítására esik.

Támpontok a fenntartható üzleti stratégiához 

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) koordinálásával üzleti vezetők és fenntarthatósággal foglalkozó szakemberek alapelveket tartalmazó ajánlást fogalmaztak meg közösen. Ezek támpontot adnak a hazai vállalatok első embereinek a fenntartható fejlődést komplexen értelmező üzleti stratégia kidolgozásához és megvalósításához.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pátyra költözött a dm márkás termékek nemzetközi elosztó központja

Pátyra költözött a dm márkás termékek nemzetközi elosztó központja 

Az elmúlt években több területen is fontos lépések történetek a dm gazdasági közösségében.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Pénzszerzés

Napelemes pályázat: elindultak a kifizetések

Napelemes pályázat: elindultak a kifizetések  

11 ezer háztartásnak ítéltek meg összesen több mint 45 milliárd forint támogatást.

Adózás

Sokan ajánlhatják még fel személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékát

Sokan ajánlhatják még fel személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékát 

Tállai András: egyre többen rendelkeznek adójuk 1+1 százalékáról - keddig lehet beadni az adóbevallást.

Klímablog

Újfajta bűnözés hódít a cégek körében

Újfajta bűnözés hódít a cégek körében 

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő.

Infokom

Ilyen se történt még Oroszországban

Ilyen se történt még Oroszországban 

Három, alacsony pályán keringő kommunikációs műholdat indított el az orosz Brjuro 1440 cég.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo