"Van magánrepülőm, de nem használom"

Látványosan növekszik Magyarországon a magánkézben lévő légi járművek száma, és noha a gépek nagyjából fele sohasem hagyja el a hangárokat a magas üzemeltetési költségek miatt, biztosítási piacuk lassan bővül.

A legforróbb, legaktuálisabb téma az üzleti életben!
Fenntarthatóság 2024 – ESG: a szabályozási kihívástól az üzleti lehetőségig

Jöjjön el és hallgassa meg a legjobb szakértőket,
ismerje meg a vállalatok és a pénzügyi szektor legjobb gyakorlatait!

2024. október 1. Budapest

Részletek és jelentkezés

A repülőgép biztosítással is foglalkozó, QBE Atlasz Biztosító szerint összesen mintegy kétezer, lajstromjellel rendelkező magán légi jármű van Magyarországon, ám ezek nagyjából fele soha nem száll fel. Bár a gépek beszerzési ára sem alacsony, az igazán nagy kiadást az üzemeltetésük, a biztosítás, műszaki karbantartás és üzemanyag kifizetése jelenti.

Lassan, de nő ezeknek a légi járműveknek a biztosítási piaca is, ami jelenleg nagyjából évi 400 millió forintot tesz ki - áll a biztosító közleményében.

A civil forgalomban kizárólagosan jellemző, 6 tonna felszálló súly alatti légi járművek közül a 670 repülőgép és 250 helikopter - ha működik - különösen sokba kerül gazdáiknak, miközben az ország mérete nem indokolja használatukat, nagyobb távolságokra pedig a légi tömegközlekedés gyorsabb, olcsóbb és biztonságosabb is.

Véleményvezér

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott 

Orbán Balázs méretes ostobaságot mondott, de nem csak egyet.
1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo