A részvények mehetnek az orosz vevő tulajdonába, a repülőgépek és a többi vagyontárgy pedig abba a megalakuló állami társaságba. A konstrukció működése abban a formációban ölt majd testet, hogy a Malév - immáron az új tulajdonosával - fizetni fog a tárgyak, értsd repülőgépek használatáért a cégen keresztül az államnak. A légitársaság privatizációs menetrendjét véglegesítette május 31-i ülésén a kormány, Veres János pénzügyminiszter pedig kormányszóvivői tájékoztató keretében ismertette is a privatizációs szervezettel végrehajtandó értékesítési technikát. A következő hetekben megszülethet a végső megállapodás is a vevőjelölttel - jelentett ki Veres János. Az üzlet részleteiről - a pénzről például - nem kívánt információkat adni a miniszter, mondván, az még korai, de február végén már valamennyi üzleti adatot a vevő és az eladó megismertet a közvéleménnyel. Azt azonban most is leszögezte Veres, hogy semmilyen további költségvetési tehervállalásról nincs szó, a korábbi Malév-hitelek mögött változatlan formában érvényes az állam garanciavállalása.
Landolt a privatizáció
Jól landolt a Malév privatizációja, megalakulhat az az állami cég, mely tulajdonolhatja a repülőket, s amelyiknek fizetnek a gépek használatáért.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény
A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”
A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért
Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?