A részvények mehetnek az orosz vevő tulajdonába, a repülőgépek és a többi vagyontárgy pedig abba a megalakuló állami társaságba. A konstrukció működése abban a formációban ölt majd testet, hogy a Malév - immáron az új tulajdonosával - fizetni fog a tárgyak, értsd repülőgépek használatáért a cégen keresztül az államnak. A légitársaság privatizációs menetrendjét véglegesítette május 31-i ülésén a kormány, Veres János pénzügyminiszter pedig kormányszóvivői tájékoztató keretében ismertette is a privatizációs szervezettel végrehajtandó értékesítési technikát. A következő hetekben megszülethet a végső megállapodás is a vevőjelölttel - jelentett ki Veres János. Az üzlet részleteiről - a pénzről például - nem kívánt információkat adni a miniszter, mondván, az még korai, de február végén már valamennyi üzleti adatot a vevő és az eladó megismertet a közvéleménnyel. Azt azonban most is leszögezte Veres, hogy semmilyen további költségvetési tehervállalásról nincs szó, a korábbi Malév-hitelek mögött változatlan formában érvényes az állam garanciavállalása.
Landolt a privatizáció
Jól landolt a Malév privatizációja, megalakulhat az az állami cég, mely tulajdonolhatja a repülőket, s amelyiknek fizetnek a gépek használatáért.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.