A részvények mehetnek az orosz vevő tulajdonába, a repülőgépek és a többi vagyontárgy pedig abba a megalakuló állami társaságba. A konstrukció működése abban a formációban ölt majd testet, hogy a Malév - immáron az új tulajdonosával - fizetni fog a tárgyak, értsd repülőgépek használatáért a cégen keresztül az államnak. A légitársaság privatizációs menetrendjét véglegesítette május 31-i ülésén a kormány, Veres János pénzügyminiszter pedig kormányszóvivői tájékoztató keretében ismertette is a privatizációs szervezettel végrehajtandó értékesítési technikát. A következő hetekben megszülethet a végső megállapodás is a vevőjelölttel - jelentett ki Veres János. Az üzlet részleteiről - a pénzről például - nem kívánt információkat adni a miniszter, mondván, az még korai, de február végén már valamennyi üzleti adatot a vevő és az eladó megismertet a közvéleménnyel. Azt azonban most is leszögezte Veres, hogy semmilyen további költségvetési tehervállalásról nincs szó, a korábbi Malév-hitelek mögött változatlan formában érvényes az állam garanciavállalása.
Landolt a privatizáció
Jól landolt a Malév privatizációja, megalakulhat az az állami cég, mely tulajdonolhatja a repülőket, s amelyiknek fizetnek a gépek használatáért.
Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!
Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz
2025. szeptember 17.
Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.