A vizsgálat megállapította, hogy az év kilencedik hónapjában a 18 év feletti magyar lakosság 49 százaléka, a Budapesten élők 23 százaléka használt kerékpárt közlekedésre, túrázásra. Közlekedési eszközként a lakosság közel fele (47 százaléka) ült kerékpárra országos szinten, ez az arány Budapesten 18 százalék volt. A vizsgált időszakban a lakosság 44 százaléka mindennap biciklizett, kirándulásra országosan kilenc százalék, a fővárosban pedig a lakosok 12 százaléka használta kétkerekűjét. (Az Európában már sikeres közbringa-rendszerek mintájára 2013-tól Budapest számos pontján ülhetnek közkerékpárra a közlekedők, hiszen elindul a Budapest Bicikli, azaz a BuBi.)
A kutatás hatodik hullámából kiderült, hogy a kerékpár-használati arányok szezonalitást és lassú növekedést mutatnak: Budapesten a 2010 májusi és 2011 szeptemberi adat kiugróan magas, 18 százalék volt, bár ennek feltételezhető oka, hogy a Critical Mass időpontja beleesett az adatfelvételbe.
Megállapították, hogy folyamatosan nő azoknak az aránya, akik rendszeresen használják biciklijüket, országosan a heti átlag 8-ról 9,2 napra módosult, ugyanez Budapesten az átlagos 3,4-ről 4,8-ra növekedett. Az ország sík területein az átlagnál többen, a dombos, hegyes vidékeken számottevően ritkábban kerekeznek. A fővárosban a lakosság arányához képest a legkevesebben választják ezt a közlekedési eszközt (18 százalék).
Vizsgálták azt is, milyen viszonyban van a kerékpárhasználat az iskolai végzetséggel. Azt találták, hogy a magasabb iskolai végzettségűek kevésbé ülnek biciklire: az elemi iskolát végzettek körében 47 százalék a használat aránya, míg a közép- és felsőfokú végzettségűek körében 33, illetve 30 százalék volt ugyanez. A nemenkénti következtetéseket is levonták: a férfiak 50 százaléka, míg a nőknek csak 43 százaléka pedálozik. (A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal immár 8. alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek.)