Repül a madárka: a vártnál jobb eredményt közölt az óriáscég

A vártnál jobban alakult a Twitter második negyedéve, a mikroblog-szolgáltatást nyújtó közösségi portál profitja és nyeresége is felülmúlta a szakértők által vártat.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A San Franciscó-i székhelyű vállalat a New York-i tőzsde csütörtöki kereskedésének leállítása után azt közölte, hogy a június végével záródott három hónapban bevétele éves összehasonlításban 74 százalékkal, 1,19 milliárd dollárra ugrott az egy évvel korábbi 683,4 millió dollárról. Az árfolyamváltozás nélkül számított bevétel 72 százalékkal nőtt. A cég reklámbevétele 87 százalékkal, 1,05 milliárd dollárra bővült.

A Twitter bevétele az Egyesült Államokban 79 százalékkal, 653 millió dollárra, a világ más részein összesen 69 százalékkal, 537 millió dollárra nőtt.  A Twitter számára Japán maradt a második legfontosabb piac, teljes bevételének mintegy 13 százaléka származott onnan. Japánban a bevétel 40 százalékkal, 151 millió dollárra emelkedett a második negyedévben.

Kép: Pixabay

A cég adózott eredménye 65,6 millió dollár, részvényenként 8 cent lett az egy évvel korábbi 1,37 milliárd dollár (részvényarányosan 1,75 dollár) veszteség után. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 20 cent lett az egy évvel korábbi 1,58 dollár mínusz után.

Szakértők kisebb, 7 cent egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereségre és szerényebb, 1,06 milliárd dollár bevételre számítottak, ezen belül mérsékeltebb, 926 millió dollár reklámbevételt vártak.

A cég monetizálható napi aktív felhasználószáma (mDAU), azaz a Twitter-oldalt vagy alkalmazását naponta használók száma  átlagosan 206 millió volt, a szakértők véleményének az átlagában 205,9 millió szerepelt.

A felhasználók számát azért követik nagy figyelemmel a befektetők, mert a jövőbeni potenciális reklámbevételek fokmérőjének tekintik. A Twitter 1,22 milliárd és 1,3 milliárd dollár közötti bevételre számít a folyó negyedévben, ami felülmúlja a szakértők által várt 1,17 milliárd dollárt.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo