Pénz, home office – így választanak munkahelyet a fiatalok

A vállalati kultúra és a vezetők szerepe erősödött a Covid második évében, az otthoni munkavégzés lehetősége pedig először került a TOP10-be a munkahelyválasztási preferenciák rangsorában. A csökkenő bizonytalanság sem változtatott a munkavállalók tavaly átalakult prioritásain: továbbra is az alapbér a legfontosabb, ezt a rugalmas és kiszámítható időbeosztás követi. A PwC Magyarország idén már ötödik alkalommal mérte fel a hazai munkahelyválasztási preferenciákat a fiatalok és a tapasztalt szakemberek körében

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kinek a felelőssége a továbbképzés?

A PwC globális vezérigazgatói felmérése szerint a vezérigazgatók 83 százaléka tervez vállalatuk digitális átalakulásába fektetni. A felgyorsult folyamatok még több tudást és készséget követelnek majd a munkavállalóktól, miközben a szociális és érzelmi intelligencián alapuló kompetenciák már eleve felértékelődtek a szervezetekben.

„Az alkalmazottak tisztában vannak azzal, hogy az automatizáció és a munka változó jellege miatt elengedhetetlen a készségeik fejlesztése, hogy továbbra is versenyképesek maradjanak. Többségük nyitott is új kompetenciák elsajátítására, akár teljes átképzésre. Sürgető a kérdés tehát, hogy kinek a felelőssége a továbbképzés. Felmérésünk egyértelművé teszi, hogy a munkaerő a képzéseket a munkaadóktól várja el” - mondja Örkényi Zoltán, a PwC Magyarország People & Organisation, HR-tanácsadási szolgáltatások menedzsere.

PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj iparági kategória győztesei

A PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat összesen tíz iparági, valamint egy összesített kategóriában osztották ki a kutatásban részt vett, 16-28 év közötti válaszadók értékelése alapján.

Autóipari gyártó

  1. Audi Hungaria
  2. Mercedes-Benz
  3. BMW
Energetika és közüzem          
  1. MOL Magyarország
  2. MÁV
  3. MVM Csoport
FMCG  (Fast Moving Consumer Goods - gyorsan forgó fogyasztási cikkek)
  1. Coca Cola
  2. Procter & Gamble
  3. Hell Energy
Gyártó 
  1. Bosch Csoport
  2. LEGO
  3. National Instruments
Gyógyszeripar
  1. Richter Gedeon
  2. Egis
  3. TEVA
Kiskereskedelem        
  1. Aldi Magyarország
  2. IKEA
  3. Lidl Magyarország
Pénzügy         
  1. OTP Bank
  2. Morgan Stanley
  3. K&H
SSC/BSC        
  1. British Petroleum (BP)
  2. GE
  3. Deutsche Telekom IT Solutions
Technológia   
  1. Microsoft Magyarország
  2. Samsung
  3. EPAM
Telekommunikáció és média 
  1. Magyar Telekom
  2. RTL Magyarország
  3. Vodafone
Összesített 1. helyezett          

OTP Bank

 

 

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo