A vállalkozásnál azzal számolnak, hogy az EV.app felhasználóinak száma jövőre 60 ezerre emelkedhet.
Az EV.app használata a töltőpont-üzemeltetőknek ingyenes, jutalékmentes platformot biztosít. A felhasználók az appból indított töltésekért 3 százalék kényelmi díjat fizetnek.
Papp Zoltán hangsúlyozta, hogy a töltőajánló algoritmusuk szolgáltatófüggetlen, az üzemeltetők nem fizethetnek azért, hogy előrébb kerüljenek a rangsorban. Az ajánlást mindig a minőség és a felhasználói élmény határozza meg.
Az EV.analytica ezen felül olyan fejlesztéseken is dolgozik, mint például akkumulátor-élettartam előrejelzés, hálózati energiatárolás, valamint biztosítói és flottakezelői együttműködések.
A tengerentúli verseny ideje alatt tárgyalásokat folytattak a Szilícium-völgyben működő amerikai kockázati tőketársaság, a Plug and Play Tech Center képviselőivel és az ex-Tesla alapítók által gründolt, amerikai luxus elektromosjármű-gyártó cégnél, a Lucid Motors-nál a közös együttműködés lehetőségeiről és esetleges partnerségi megállapodásról.
Papp Zoltán arról is beszámolt, a San Franciscó-i versenyen kapták a hírt, hogy a Hyundai startup pályázatának másodi körébe is beválogatták a társaságukat. Ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy a dél-koreai gyártó jövő májusban, pilot projekt keretében tervezi, hogy egyes járműveibe beépíti az EV.analytica szoftverét.
Hozzátette: a jövőben szeretnének „ járművek képernyőire költözni” vagyis a töltőajánló algoritmust licencként értékesíteni az autógyártóknak, és most ennek technológiai feltétlein dolgoznak