Mit éri meg posztolni?

Egy cég Facebook oldalának kommunikációs minősége döntő befolyással bír a hirdetési költségeire, hiszen óriási pénzeket égethet el azzal, hogy azoknak is próbál hirdetni, akiket teljesen hidegen hagy az oldal üzleti témája, mert ők csak a cuki dolgokért lájkolták azt.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Időt, energiát, pénzt és értékes munkaerőt pazarolni a közösségi médiára csak azért, hogy „legyen valami az oldalon”, nem szabad. Ha olyan tartalmat készítünk, amivel nem tudjuk világosan meghatározni, hogy milyen üzleti célunkat szolgálja, ne tegyük közzé! „Bár sokan úgy hiszik, az emberek nem csak szórakozni járnak a közösségi oldalakra” – hívta fel a figyelmet Szombati Orsolya online marketingszakértő a Bisnode céginformációs szolgáltató blogján.

A cuki állatos kategóriába tartozó videók-posztok ugyan nagyobb aktivitást tudnak elérni, de mielőtt ilyen tartalmakat jelenítenénk meg, három dolgot alaposan fontoljunk meg: vajon belefér a cégünkről kialakult képbe sallangtartalom? Hoz valamilyen hasznot a cégünknek? Mennyi időt rabolt el feleslegesen?

Mit érdemes posztolni a céges oldalra, hogy növelje a bizalmat, megismertesse a termékeit, kétirányú kommunikációt tudjon folytatni a célcsoportjával?

Olyan blogcikkeket, amelyek bemutatják a cég életét, a termékek használatát, strapabíróságát, és amelyek tartalmaznak feliratkozási lehetőséget. Ha már sikerül olvasókat áthozni a közösségi felületről a saját honlapunkra, ragadjuk meg az alkalmat, és kérjük el az e-mail címüket, ezzel adatbázis építésbe is foghatunk.

Rövid termékleírásokat jó minőségű fotókkal

Videóbemutatókat a cég szereplőiről, a cég mindennapjairól. A videóknál érdemes szem előtt tartani, hogy a Facebookra feltöltött videók jobb organikus elérést kapnak, mint a belinkelt videók.

Megúszható a reklámadó a Facebookkal?
A reklámozóknak át kell gondolniuk, hogy hogyan és mire költenek a reklámadó hatálybalépése után. A Facebookon való posztolás nem esik az adó hatálya alá. De tényleg teljesen kibújhatunk alóla a közösségi oldal használatával? Lévai Richard Facebook-szakértő válaszol.
Referenciákat.

Témába vágó cikkeket külső forrásokból.

 Villámtippeket

Extrém, meghökkentő, vicces felhasználási módjait a terméknek (pl. egy vicces lábtörlő bemutatása jobb, mint egy zászló vagy egy romantikus ajándék).

Nyereményjátékokat releváns nyereményekért (a termékért, a szolgáltatás próbalehetőségéért vagy a keresztmarketing partnereink termékeiért, ahol azonos a célcsoport), hogy ne híguljon fel a rajongói tábor a potyázókkal.

Kuponokat, amelyeket a céges honlapról tölthetnek le e-mail címért!

Könyvajánlókat, amelyek a témakörben érdekesek lehetnek a vásárló számára.

Életképeket, például min dolgozunk éppen?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?
A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek… A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo