Legyen? Ne legyen? Az idei céges karácsony dilemmái

Bizonyára sok cégnél fejfájást okoz, hogy miként szervezzék meg a jól megszokott, a dolgozók által is elvárt karácsonyi céges ünnepséget idén. Az év végi közös ünneplés és ajándékozás nem csak abban segíthet a cégeknek, hogy növelje a dolgozók elégedettségét, hanem, hogy elősegítse a munkavállalók közötti hatékonyabb együttműködést, és a motiváció fenntartását. Most különösen fontosak ezek a szempontok.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Praktikus szempontok

Az online események praktikus oldaláról se feledkezzünk meg: mivel helyfüggetlen és kompaktabb programokról van szó, a cégek rugalmasabbak lehetnek az esemény időpontjával kapcsolatban. És mivel a legtöbben annak is örülnek, hogy az otthonuk kényelmében élvezhetik a közös eseményt, nagyobb eséllyel vesznek részt a programokon. A szervezőknek érdemes arra számítaniuk, hogy az otthoni helyszínnek köszönhetően a családtagok is feltűnnek majd a színen. Fontos továbbá, hogy esemény időtartama legfeljebb két óra legyen,

ha pedig jól sikerül az este és nagyon jó a hangulat, a csapat a szokásos online platformon kötetlenül folytathatja a bulizást” – tanácsolja Simon-Göröcs Lili.
Mit adjunk az ügyfeleknek? És hogyan?
„Karácsonykor a legtöbb cég meglepi valamivel az ügyfeleit. A legáltalánosabb, hogy képeslapot vagy valamilyen ajándékcsomagot küldenek, ezek közül is a legnépszerűbb sokáig a bor vagy más alkohol volt. Idén azonban más a helyzet: a koronavírus-járvány miatt nincs lehetőség személyes találkozókra, a home office miatt pedig sokan meg sem próbálnak futárral ajándékokat küldeni” – mondta Langmár Zsuzsa, a Langmár Kommunikáció vezetője.
A kommunikációs szakértő összefoglalója szerint idén vállalkozások ezrei döntenek majd az online ajándékozás mellett. Sokan számíthatnak főleg élményalapú meglepetésekre vagy vásárlási utalványokra – de az sem mindegy, hogy ezeket milyen formában adjuk át.
„Ahogy a klasszikus, úgy az online ajándékozásnak is van etikettje. Érezniük kell a megkülönböztetett figyelmet azoknak, akik egész évben kitartottak mellettünk. Mindenképp azt javaslom, hogy egy sablonoktól mentes, személyes üzenet kíséretében küldjünk ajándékokat e-mailben. Erre tökéletes lehet egy jól megírt levél, egy közös fotóval ellátott képeslap vagy egy személyre szóló videóüzenet is” – nyilatkozta Langmár Zsuzsa.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo