Fotó: Klasszis Média
Az MBH Befektetési Banknál a mi erősségünk szerintem abban rejlik, hogy az ügyfeleink nincsenek egyedül. Csak az elmúlt 5 évben a harmadik komoly csapás éri a globális tőkepiacot, és azt látom, hogy a személyes kapcsolatra, tanácsadásra, elemzésekre nagyobb szükség van, mint valaha. Nincs varázsgömbünk, de bízom benne, hogy ha valaki aktívan követi befektetési elemzéseinket, rendszeresen konzultál befektetési szakértő kollégáinkkal, az a kis esélyt nagyobbra is növelheti.
Az év második felére vonatkozóan a tőkepiacok kapcsán pedig inkább optimista vagyok, a vámok tekintetében stabilizálódni látszik a helyzet, és a fókusz átterelődhet fiskális oldalon az adókedvezményekre, míg monetáris oldalon szeptemberben már lazításra kerülhet sor.
Egyre nagyobb az igény az elektronikus szolgáltatásokra, önök hol tartanak a fejlesztésekben?
Minél komplexebb egy termék vagy szolgáltatás, annál nagyobb szükség van egy emberi hangra és az offline kiszolgálásra, de minden másra ott az online platformunk, webes felületen a Netbroker, mobileszközön pedig a Mobilbroker. Ezeken a platformokon ügyfeleink már most is egy felhasználóbarát felületen tudnak többek között kötvény-, befektetésijegy- és részvénytranzakciókat bonyolítani. Emellett kiemelt prioritással és folyamatosan fejlesztjük online applikációinkat, idén ősszel is várhatóak izgalmas újdonságok ezen a téren. A termékskála kapcsán teljeskörűségre törekszünk, amit elemzéseinkre és piaci szakértelemre alapuló befektetési tanácsadással egészítünk ki. Az ügyfeleink motivációja és kockázatvállalási hajlandósága széles skálán mozog, így fejlesztéseinkkel igyekszünk lefedni a lakossági állampapírban való megtakarítóktól a Magnificent 7 USA-papírokban online kereskedő spekulánsig a teljes ügyfélspektrumot.