Eszik-e vagy isszák?

Vannak olyan fogalmak, kifejezések, amik bár a köztudatban ismertek, de a legtöbben ha meghallják őket, azt érzik, hogy nem értik, miről is van szó. Sőt ami ennél rosszabb, hogy nem is akarják érteni, mert valamiféle csalafintaságot, sőt átverést sejtenek benne. Miközben ezek a negatív elgondolások pusztán a fals alapokon nyugvó előítéletekből származnak. És hogy miként lehet ezeket átírni? Természetesen a megbízható, releváns információk átadásával és a fogalmi háttér tisztázásával.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Melyik a legnagyobb mumus a köznyelv szerint?

Naná, hogy a tartalom marketing! Mert a legtöbben emögött valami kétséges dolgot sejtenek, ami persze onnan jön, hogy nincsen igazán tényszerű információjuk a témáról. Pedig, ha lenne, akkor nyilvánvalóvá válna pár alapvető tény. Egyrészt ez az, ami mindig körbevesz minket. A tévé, a rádió, a sajtó, az internet… A médiumok élnek az eszközeivel, pontosan azért, hogy a relevánsnak ítélt tájékoztatás azokhoz juthasson el, akik számára ez a leginkább időszerű. Másrészt ha valaki saját vállalkozásba kezd, akkor gyorsan szembesülhet azzal, hogy enélkül esélytelen márkaismertségre később pedig brandhűségre szert tenni. Márpedig a hosszú távú sikerek ezek nélkül nagyjából eltemethetőek.

Content - direction

A lényeg tehát az üzenetközvetítés a fogyasztó számára. Ha ez nem lenne, akkor az érintettek, magyarul a célközönség tagjai nem szerezhetnének tudomást mindarról, ami egyébként vélhetően nagyon is jelentőség teli az életükben. Legyen szó egy új termék megjelenéséről vagy egy csábító szolgáltatás felbukkanásáról. Szép dolog persze a szájról szájra terjedő tájékoztatás, viszont a mai világban, különösen az online jelenlét fokozódásával párhuzamosan mind kevésbé jut szóhoz ez a kommunikációs csatorna. Talán ezért is annyira fontos, hogy az információk ne vesszenek el a süllyesztőben. Ugyanakkor felesleges az egész világot bombázni velük, mert nyilván az, ami egy csoportnak érdemleges, a másiknak egy cseppet sem az.

A stratégiák tehát a fogyasztókat támogatják?

Az eladókat és a vevőket egyaránt, igen. A marketing, mégpedig a megfelelő eszközökkel dolgozó marketing olyan kommunikációs csatornák kiépítésére képes mind online, mind offline, amiknek a közbenjárásával az információ és az informálandó fél egymásra találhatnak. Így aztán létrejöhet az a kapcsolat, aminek nyomán az érdeklődés fokozódhat, ami megkeresésekben, eladási számok növekedésében, hozzászólásokban, ismertségben mérhető. Az online taktikák eredményessége lényegesen hatékonyabban követhető, mint az offline megoldásoké. Bár vannak olyan szituációk, amik egyik-másik típust előtérbe helyezik. Például annak a cégnek, aki a szakmai státuszát szeretné fejleszteni a konferenciákon, előadásokon történő részvétel nagyon is javasolható, annak ellenére, hogy számokkal nehéz kifejezni a várható és a tényleges eredményeket. De ez kihagyhatatlan lépés. Ugyanakkor mondjuk egy webáruház esetében az online eszközök azok, amik relevánsak és amik egyúttal kitűnően lekövethetőek, így aztán a tervezés, megvalósítás fázisa után a nyomon követés periódusában tovább finomíthatóak az egyénre szabott megoldások.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo