Melyik a legnagyobb mumus a köznyelv szerint?
Naná, hogy a tartalom marketing! Mert a legtöbben emögött valami kétséges dolgot sejtenek, ami persze onnan jön, hogy nincsen igazán tényszerű információjuk a témáról. Pedig, ha lenne, akkor nyilvánvalóvá válna pár alapvető tény. Egyrészt ez az, ami mindig körbevesz minket. A tévé, a rádió, a sajtó, az internet… A médiumok élnek az eszközeivel, pontosan azért, hogy a relevánsnak ítélt tájékoztatás azokhoz juthasson el, akik számára ez a leginkább időszerű. Másrészt ha valaki saját vállalkozásba kezd, akkor gyorsan szembesülhet azzal, hogy enélkül esélytelen márkaismertségre később pedig brandhűségre szert tenni. Márpedig a hosszú távú sikerek ezek nélkül nagyjából eltemethetőek.A lényeg tehát az üzenetközvetítés a fogyasztó számára. Ha ez nem lenne, akkor az érintettek, magyarul a célközönség tagjai nem szerezhetnének tudomást mindarról, ami egyébként vélhetően nagyon is jelentőség teli az életükben. Legyen szó egy új termék megjelenéséről vagy egy csábító szolgáltatás felbukkanásáról. Szép dolog persze a szájról szájra terjedő tájékoztatás, viszont a mai világban, különösen az online jelenlét fokozódásával párhuzamosan mind kevésbé jut szóhoz ez a kommunikációs csatorna. Talán ezért is annyira fontos, hogy az információk ne vesszenek el a süllyesztőben. Ugyanakkor felesleges az egész világot bombázni velük, mert nyilván az, ami egy csoportnak érdemleges, a másiknak egy cseppet sem az.