A fuvarozás egyre több veszteséget termel

Legújabb becslések szerint minden negyedik kamion szállítmány nélkül rója az európai utakat. Ez azt jelenti, hogy a hétköznapi fuvarozók hatalmas összegeket veszítenek el az elnagyolt logisztikai tervezés miatt. Napjainkban az olajpiacot uraló labilis helyzet is hozzájárul a veszteségek növekedéséhez. A Magyarország és Spanyolország között üresen közlekedő kamionok üzemanyagköltsége például meghaladja az 1100 eurót. Szerencsére ez a probléma a Teleroute ügyfeleit nem érinti: a céghez napi szinten befutó 150 ezer fuvarigény lehetővé teszi az útvonalak üres járatok nélküli megtervezését.

A szállítmányozó cégek általában a következő rendszer szerint dolgoznak: leszerződnek a rakomány szállítására A pontból B pontba, majd amikor a rakományt átveszik, a kamion gyakran üresen tér vissza, vagy napokat veszíthet új megbízásra várva. Ez azt jelenti, hogy bármilyen profittal dolgozzon is a cég, le kell vonni belőle a visszaút költségét. Ez a veszteség azonban könnyen elkerülhető. A fuvarozónak mindössze be kell jelentkeznie a Teleroute Freight Exchange - azaz a Teleroute fuvarbörze - oldalán, és máris napi 150 ezer ajánlatból választhatja ki az adott napi visszajövő fuvart, hogy a járműve ne fusson üresen. Így a pénz nem vész el, a profit megmarad, mindemellett új üzleti kapcsolatok kiépítésre is lehetőség nyílik. Az első sikeres szállítás után általában hosszú távú együttműködés alakul ki a frissen megismerkedett partnerek között.

"Már el sem tudom képzelni a munkánkat a Teleroute Freight Exchange nélkül - nyilatkozta Ilona Potok, az Elmex nevű lengyel szállítmányozási és logisztikai vállalat elnöke. - Fuvarjainkat körültekintően tervezzük, így elkerüljük az üresjáratokat. A Teleroute által ajánlott lehetőségek egyikével még akkor is azonnal ki tudjuk tölteni az üres fuvart, ha valamelyik ügyfél az utolsó pillanatban mondja le a megrendelést."

A Teleroute felhasználói egymillió tonnát meghaladó tömegű árut szállítanak nap mint nap. Ezeket a fuvarokat egytől egyig a Teleroute Freight Exchange felületén hirdetik meg. A kamionok előre kalkulált úton haladnak, melyek pontos megtervezését a Transport Route Planner útvonaltervező végzi. A szolgáltatás a Teleroute PRO csomag felhasználói részére korlátlanul hozzáférhető. Ez az alkalmazás teszi lehetővé a költségek optimalizálását. A Transport Route Planner szoftver prémium verziója a következő funkciókat foglalja magában:

  • Járműtípus-szelekció a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően
  • Pontos útvonal- és fuvaridő-számítás
  • Az adott forgalom függvényében számított alternatív útvonalak
  • Üzemanyagköltség-számítások
  • Autópályadíj-számítások
  • Teljes, nagy részletességű Európa térkép
  • Napi frissítésű térkép- és forgalominformációk

A Teleroute további három szolgáltatást is kínál, amelyek elősegítik az ügyfelek maximális biztonságát: az ICS ellenőrző rendszert, melynek segítségével nyilvántarthatók a késedelmesen fizető partnerek, a Freight Talkot és a Transport Company Directoryt.

Az ICS gyakorlatilag a késedelmes fizetésekkel kapcsolatos megjegyzéseket, panaszokat gyűjtő adatbázis. A Freigth Talk szolgáltatás folyamatos, azonnali üzenetváltást biztosít a partnerek között. Lehetővé teszi, hogy a felhasználók valós időben beszélhessék meg, hagyhassák jóvá és kísérhessék figyelemmel a tranzakciót. A Transport Company Directory folyamatosan frissülő adatbázis, amely hozzásegíti az ügyfeleket további megbízható partnerek megkereséséhez Európa-szerte.

"Nagyvállalatként különösen nagy hangsúlyt fektetünk a tranzakciók biztonságára. Nem engedhetjük meg magunknak, hogy olyan vállalatokkal működjünk együtt, akik nem tartják be a megállapodásban foglaltakat - mondta Ilona Potok. - Ezért használjuk a Teleroute Freight Exchange felületét. A rendszer alaposságának köszönhetően a Teleroute igen korai fázisban - már a regisztráció során - képes ellenőrizni az új ügyfeleket. Mivel mi is átestünk ezen az átvilágításon, tudjuk, hogy a Teleroute éppúgy ügyel a tranzakciók biztonságára, mint ahogy mi magunk tesszük" - tette hozzá az elnök.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo