A fuvarozás egyre több veszteséget termel

Legújabb becslések szerint minden negyedik kamion szállítmány nélkül rója az európai utakat. Ez azt jelenti, hogy a hétköznapi fuvarozók hatalmas összegeket veszítenek el az elnagyolt logisztikai tervezés miatt. Napjainkban az olajpiacot uraló labilis helyzet is hozzájárul a veszteségek növekedéséhez. A Magyarország és Spanyolország között üresen közlekedő kamionok üzemanyagköltsége például meghaladja az 1100 eurót. Szerencsére ez a probléma a Teleroute ügyfeleit nem érinti: a céghez napi szinten befutó 150 ezer fuvarigény lehetővé teszi az útvonalak üres járatok nélküli megtervezését.

A szállítmányozó cégek általában a következő rendszer szerint dolgoznak: leszerződnek a rakomány szállítására A pontból B pontba, majd amikor a rakományt átveszik, a kamion gyakran üresen tér vissza, vagy napokat veszíthet új megbízásra várva. Ez azt jelenti, hogy bármilyen profittal dolgozzon is a cég, le kell vonni belőle a visszaút költségét. Ez a veszteség azonban könnyen elkerülhető. A fuvarozónak mindössze be kell jelentkeznie a Teleroute Freight Exchange - azaz a Teleroute fuvarbörze - oldalán, és máris napi 150 ezer ajánlatból választhatja ki az adott napi visszajövő fuvart, hogy a járműve ne fusson üresen. Így a pénz nem vész el, a profit megmarad, mindemellett új üzleti kapcsolatok kiépítésre is lehetőség nyílik. Az első sikeres szállítás után általában hosszú távú együttműködés alakul ki a frissen megismerkedett partnerek között.

"Már el sem tudom képzelni a munkánkat a Teleroute Freight Exchange nélkül - nyilatkozta Ilona Potok, az Elmex nevű lengyel szállítmányozási és logisztikai vállalat elnöke. - Fuvarjainkat körültekintően tervezzük, így elkerüljük az üresjáratokat. A Teleroute által ajánlott lehetőségek egyikével még akkor is azonnal ki tudjuk tölteni az üres fuvart, ha valamelyik ügyfél az utolsó pillanatban mondja le a megrendelést."

A Teleroute felhasználói egymillió tonnát meghaladó tömegű árut szállítanak nap mint nap. Ezeket a fuvarokat egytől egyig a Teleroute Freight Exchange felületén hirdetik meg. A kamionok előre kalkulált úton haladnak, melyek pontos megtervezését a Transport Route Planner útvonaltervező végzi. A szolgáltatás a Teleroute PRO csomag felhasználói részére korlátlanul hozzáférhető. Ez az alkalmazás teszi lehetővé a költségek optimalizálását. A Transport Route Planner szoftver prémium verziója a következő funkciókat foglalja magában:

  • Járműtípus-szelekció a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően
  • Pontos útvonal- és fuvaridő-számítás
  • Az adott forgalom függvényében számított alternatív útvonalak
  • Üzemanyagköltség-számítások
  • Autópályadíj-számítások
  • Teljes, nagy részletességű Európa térkép
  • Napi frissítésű térkép- és forgalominformációk

A Teleroute további három szolgáltatást is kínál, amelyek elősegítik az ügyfelek maximális biztonságát: az ICS ellenőrző rendszert, melynek segítségével nyilvántarthatók a késedelmesen fizető partnerek, a Freight Talkot és a Transport Company Directoryt.

Az ICS gyakorlatilag a késedelmes fizetésekkel kapcsolatos megjegyzéseket, panaszokat gyűjtő adatbázis. A Freigth Talk szolgáltatás folyamatos, azonnali üzenetváltást biztosít a partnerek között. Lehetővé teszi, hogy a felhasználók valós időben beszélhessék meg, hagyhassák jóvá és kísérhessék figyelemmel a tranzakciót. A Transport Company Directory folyamatosan frissülő adatbázis, amely hozzásegíti az ügyfeleket további megbízható partnerek megkereséséhez Európa-szerte.

"Nagyvállalatként különösen nagy hangsúlyt fektetünk a tranzakciók biztonságára. Nem engedhetjük meg magunknak, hogy olyan vállalatokkal működjünk együtt, akik nem tartják be a megállapodásban foglaltakat - mondta Ilona Potok. - Ezért használjuk a Teleroute Freight Exchange felületét. A rendszer alaposságának köszönhetően a Teleroute igen korai fázisban - már a regisztráció során - képes ellenőrizni az új ügyfeleket. Mivel mi is átestünk ezen az átvilágításon, tudjuk, hogy a Teleroute éppúgy ügyel a tranzakciók biztonságára, mint ahogy mi magunk tesszük" - tette hozzá az elnök.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo