Szerda reggel állt le az utasfelvételi rendszer, ami elsősorban a három fő londoni repülőteret, Heathrowt, Gatwicket és London City-t érintette. Legalább 130 járatot kellet törölni és legalább 300 csak jelentős, akár öt óráig terjedő késsel tudott elindulni. Hosszú sorok által a pultok előtt és az utasok arra panaszkodtak, hogy a helyzetben semmi tájékoztatást nem kaptak. A káosz még Japánra és Indiára is kiterjedt, ahol a BA gépei ugyancsak nem tudtak felszállni.
Az uniós rendszabályok értelmében a járat törlése, illetve nagyobb késése által érintett utasoknak 230-553 brit font közötti kártérítés jár, ami összesen több, mint 16 millió fontjába kerülhet a cégnek.
Sok repülőtér még mindig papír alapú
A mobiltelefonon rögzített, elektronikus repülőjegyek jelentősen meg tudják gyorsítani utazásainkat. A gond: bár adott a lehetőség, hogy mindenhol alkalmazzák a módszert, egész sor repülőtér van még, ahol nem jelentkezhetünk be mobilunkkal.