A félév során az Amixa több meghatározó stratégiai lépést valósított meg: 2025. június 4-én lezárta a Hunorganic Kft. 100 százalékos felvásárlását, amely révén a Hunorganic 50 százalékos érdekeltsége, a Naturtrend Food Kft. is a konszolidációs körbe került. Emellett tőkeemelést hajtott végre és 2025. július 16-án sikeresen bevezetett 336 599 darab új törzsrészvényt a Budapesti Értéktőzsdére, amivel a forgalomban lévő részvények száma 13 006 098 darabra emelkedett (névérték: 20 Ft). A vállalatcsoport fejlesztési programjai is előrehaladtak: zajlik a Foodnet GINOP- és a Neumann/ÉLIP-projektek megvalósítása, amelyeknek köszönhetően 2026-tól jelentős kapacitásbővülés várható, többek között új sajtdaraboló és csomagoló technológia, valamint a Hunorganicnál automata lisztkeverő és tésztagyártósor, illetve energiahatékonysági fejlesztések telepítésével.
Az Amixa élelmiszer-nagykereskedelmi üzletága, köztük a Foodnet és a Tradiconsult, tovább erősítette piaci pozícióját: a portfólió új prémium és funkcionális márkákkal bővült (többek között Elmas, Lemonsoda/Orange/Mojitosoda, Vitamin Well, Yaw Snacks, Sante, San Yan), miközben az értékesítési volumen közel 10 százalékkal emelkedett. A Hunorganic és a Naturtrend integrációja révén a gluténmentes és reformtermék-portfólió összehangolása zajlik, amelyet 2026-tól jelentős kapacitásbővülés támogat majd: a lisztkeverési és tésztagyártási kapacitás a most telepítés alatt álló új gépsorokkal várhatóan négyszeres-ötszörösére nőhet.