Nagykereskedelem cikkek


23 százalékos árbevétel-növekedés az Amixa Holdingnál

23 százalékos árbevétel-növekedés az Amixa Holdingnál 

Kiemelkedő első félévet zártak.
Nem várt adat látott napvilágot Németországban

Nem várt adat látott napvilágot Németországban 

A nagykereskedelmi árak a szakértők által vártnál nagyobb mértékben nőttek.
Nem várt irányba fordultak a német nagykereskedelmi árak

Nem várt irányba fordultak a német nagykereskedelmi árak 

Emelkedtek a nagykereskedelmi árak januárban az előző hónaphoz képest, miközben csökkenést vártak.
Zuhannak az árak Németországban

Zuhannak az árak Németországban 

Németországban csökkentek a nagykereskedelmi árak októberben.
A német nagykereskedésekben olcsóbban vásárolhatunk, mint tavaly

A német nagykereskedésekben olcsóbban vásárolhatunk, mint tavaly 

Németországban csökkentek a nagykereskedelmi árak augusztusban.
Horgászati nagykereskedőre csaptak le

Horgászati nagykereskedőre csaptak le  

A Top-Fish 2001 Kft. éveken keresztül előírta a horgászboltoknak az általa forgalmazott termékek internetes minimum-árait.
Nem motiválják a gyártók a kiskereskedőket

Nem motiválják a gyártók a kiskereskedőket 

A kis cégek több mint fele nem elégedett a nagykereskedők ösztönzési aktivitásával, megítélésük szerint a nagyvállalatok nem nyújtanak kellő támogatást a vevőszerzésben és az eladás növelésében.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo