Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!

Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek.

Ahhoz azonban, hogy az úgynevezett metaverzum ilyen módon valósuljon meg, szükséges a tesztelési készségeket fejleszteni, munkaerő továbbképzésbe és innovatív tesztelési módszerekbe fektetni — fejti ki a Deloitte Quality Engineering legújabb Trends Report jelentésében. A valóságot és a virtuális valóságot ötvöző interaktív élmények mára elérhetőek, és egyre inkább mindennapjaink és üzletmenetünk részévé válnak. Bár az iparági elfogadása még folyamatban van, a technológiai óriások már milliárdokat fektettek be a metaverzumba.

Csak kapkodjuk a fejünket!
Csak kapkodjuk a fejünket!
Fotó: Flickr/re:publica

A felmérés szerint a vezetők 61 százaléka gondolja úgy, hogy a felhasználói élmény új termékekkel és szolgáltatásokkal történő kiegészítése magasabb szintre emelheti az ügyfelek élményét. Továbbá, 24 százalékuk állította, hogy mindez hordozható és fizikai eszközökkel, 14 százalék szerint pedig kiegészített valóság, illetve virtuális valóság (AR/VR) technikákkal történhet. Mivel a minőségi élmény kialakítása ilyen módon történő kialakítása egyre fontosabb, kérdés, hogy milyen módon és milyen gyorsan képesek piacképessé tenni a valós és virtuális világ összekapcsolását.

„A jó minőségű interaktív élmény egyre fontosabbá válik vállalati ügyfél-elégedettség és ügyfél-hűség szempontjából” – mondta Bakó Béla, a Deloitte Magyarország technológiai tanácsadás üzletágának menedzsere.

Teljesen ránk szabják

Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek. Ahhoz azonban, hogy a metaverzum ilyen módon valósuljon meg, szükséges a tesztelési készségeket fejleszteni, munkaerő továbbképzésbe és innovatív tesztelési módszerekbe fektetni.

Véleményvezér

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.
Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.
Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo