Virtuális valóság cikkek


Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!

Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része! 

Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék.
Radikálisan írhatja újra a munkaerőpiac szabályait az 5G

Radikálisan írhatja újra a munkaerőpiac szabályait az 5G 

A minden korábbinál gyorsabb internet és a kiterjesztett valóság együtt olyan körülményeket teremthet, mely új távlatokat nyit a dolgozók és a munkaadók előtt. Ez számos előnnyel járhat, de ennek is meglesz a maga árnyoldala.
Az igazi élmény, amikor a virtuális valóságban fel is próbálhatjuk, amit online kiválasztunk

Az igazi élmény, amikor a virtuális valóságban fel is próbálhatjuk, amit online kiválasztunk 

Évtizedek óta ígérgeti az ipar, a virtual reality (VR) vagyis a virtuális valóság az elkövetkező évtizedben úgy tűnik tényleg beszivárog a hétköznapi életünkbe, és a jóslatok szerint gyökeresen felforgathatja majd a vásárlás élményét.
VR-headsettel képzik ki az áruházi munkásokat

VR-headsettel képzik ki az áruházi munkásokat 

Amerika legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart a Facebook virtuálisvalóság-headsetével, az Oculusszal tanítja be a munkásait egy új eszköz kezelésére, írja a Bitport.
Küszöbön a vr-forradalom

Küszöbön a vr-forradalom 

Bár a piac az első negyedévben csökkent, az AR- és VR-eszközök forgalmának meredek emelkedésére számíthatunk a következő években – írja a Bitport.
Magyar cégek a Las Vegas-i forgatagban

Magyar cégek a Las Vegas-i forgatagban 

A CES a világ első számú technológiai seregszemléje, melynek keretében a világ legnagyobb vállalatai, feltörekvő startupok, illetve véleményvezérek rántják le a leplet a legfrissebb tech trendekről. A legnagyobb globális technológiai show-n rendre részt vesznek magyar cégek is, ez 2018. január 9-12. között sem lesz másként: hazánkat az NNG, a GPS Tuner, a Dension és a SignAll Technologies képviselik majd Nevadában.
Ilyen irányba megy a világ 2018-ban

Ilyen irányba megy a világ 2018-ban 

Az Ericsson ConsumerLab a technológiai újítások korai befogadói körében végzett közvélemény-kutatást, amely alapján idén hetedik alkalommal adta közre a várható fogyasztói trendekről szóló, éves jelentését „A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2018-ban” címmel.
Az autóiparban is hódít a virtuális realitás

Az autóiparban is hódít a virtuális realitás 

A kiterjesztett valóságot, vagyis az augmented reality-t szemünk elé varázsoló headsetekkel könnyebben lehet például autót vagy bármilyen összetett masinát tervezni, aminek megtervezése többezer döntést, választást igényel.
2020-ra beindulnak az első kereskedelmi 5G hálózatok

2020-ra beindulnak az első kereskedelmi 5G hálózatok 

Várhatóan 2020-ra beindulhatnak az első kereskedelmi 5G hálózatok, az ötödik generációs mobilhálózatok kutatás-fejlesztési, szabványosítási, és kivitelezési folyamata jóval rövidebb időt vesz igénybe, mint a 3G vagy a 4G bevezetése - mondta Vörös Zsolt, a Huawei Technologies Hungary vezeték nélküli hálózatok fejlesztéséért felelős igazgatója sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
A Facebooknak már nem elég az online világ

A Facebooknak már nem elég az online világ 

A Facebook eddig elsősorban az online világra fókuszált, mostantól az offline világban is még komolyabb helyet követel magának. A változások nem csak a felhasználókat, de a marketingeseket és a cégeket is érinti - olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Az 5.0-ás társadalom az idei CeBIT fő témája 

Az élet egyre több területét átható digitalizáció és a partnerország, Japán révén az úgynevezett 5.0-ás társadalom (Society 5.0) kialakulása a központi téma a németországi Hannoverben a hét végén kezdődő CeBIT-en, a világ legnagyobb információs technológiai szakkiállításán.

Így lehet pénzt csinálni a virtuális valóságból 

Lehet-e Magyarországról VR startupot építeni? És miért jó, ha többen vannak egy „alomban”? Egyáltalán, mi lesz eladható a virtuális valóságból?

VR, big data, mobil – technika nélkül már nincs marketing? 

A technológia ma az üzleti élet minden területére komoly hatással van, nem kivétel ez alól a marketing sem. Lássunk néhány fontos trendet, ami utat mutathat, hogy is tervezzünk jövőre!

Kell a fiataloknak a virtuális valóság 

Milliárdos iparággá nőtt a virtuális valóság nemzetközi szinten, a fiatalok számára pedig egyre inkább a hétköznapok része lesz, köszönhetően az egyre többek számára elérhető, olcsó eszközöknek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 88. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint 

Olyan átfogó adóváltozások lépnek hatályba, amelyek egyszerre érintik a lakosságot, a kis- és középvállalkozásokat, valamint a nagyvállalati szereplőket.

Cégblog

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját?

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját? 

A vállalati digitalizáció gyorsulása egyre több KKV számára teszi kulcskérdéssé, hogy milyen eszközökkel dolgozunk.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz 

Ha nem volt gond a munkájukkal, vajon miért kellett más szervezet?

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo