Kőkeményen fáj a hazai e-kereskedőknek az agresszíven árazó Temu térnyerése

Bár a hazai webáruházak többsége továbbra is növekedésre számít, komoly versenyhelyzettel kell szembenézniük. A Temu és más nemzetközi piacterek belépése érezhető nyomást gyakorol egyes piaci szegmensekre: a webáruházak egyharmada már forgalmi visszaesést érez, miközben a mesterséges intelligencia villámgyorsan alakítja át az online kereskedelem működését – derül ki a Shoprenter és a Visa közös Nagy Webáruház Felméréséből.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A webáruházak egyre szélesebb fizetési kínálattal igyekeznek alkalmazkodni a vásárlói elvárásokhoz: jelentősen nőtt azon webshopok aránya, amelyek elérhetővé tették az online bankkártyás, mobiltárcás, mentett kártyás, valamint SZÉP- és egészségpénztári fizetéseket is. Ez nemcsak a vásárlói élményt javítja, hanem a konverziós arányokra is pozitív hatással van.

„A kutatás eredményei egyértelműen igazolják, hogy a vásárlók a gyors, kényelmes és biztonságos megoldásokat keresik, a zökkenőmentes fizetési folyamat pedig kulcsfontosságú a bizalom építésében és a kosárelhagyás csökkentésében. Egy webshop számára ma már a versenyképesség múlik az olyan innovációkon, mint a hamarosan Magyarországon is elérhető Click to Pay, amely a kártyaadatok beírása nélkül kínál egyszerre kényelmes és biztonságos fizetést.. ” – emelte ki Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője.

A fizetési kínálat bővítése egyre több e-kereskedőnél napirendre kerül: a válaszadó webshopok 28 százaléka az elmúlt évben új fizetési lehetőségeket vezetett be, vagy a meglévő rendszereket fejlesztette tovább – elsősorban a vásárlói élmény javítása érdekében.

A döntések hátterében sok esetben a fogyasztói elvárások állnak: a válaszadók ötöde (20 százalék) szerint az új fizetési megoldások bevezetését közvetlenül a vásárlói igények és szokások indokolták. Ez is azt mutatja, hogy a kereskedők egyre inkább alkalmazkodnak a felhasználók elvárásaihoz.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo