Hat év után először fizetünk kevesebbet...

Hatéves növekedés után 2007-ben történt meg először, hogy a magyar lakosság reálértékben számítva kevesebbet költött telekommunikációs eszközökre és hírközlési szolgáltatásokra, mint az előző évben - derül ki a GKIeNET, a T-Home és a T-Mobile közös, Jelentés az internetgazdaságról című decemberi gyorsjelentéséből.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A jelentés szerint 2007-ben hat év után először ugyancsak csökkent a telekommunikációs költések teljes fogyasztói kosáron  belüli súlya. A Központi Statisztikai Hivatal háztartás-statisztikai adatai alapján a 2000 és 2006 közötti, 5 százalékról 7,1 százalékra történő folyamatos emelkedés után 2007-ben a növekedés megtorpant, és 6,8 százalékra esett vissza.

A gyorsjelentés szerint a növekedés megszakadását egyrészt a magas, 8 százalékos 2007-es infláció, másrészt a telekommunikációs eszközök és szolgáltatások árszínvonalának csökkenése okozta.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo