Hat év után először fizetünk kevesebbet...

Hatéves növekedés után 2007-ben történt meg először, hogy a magyar lakosság reálértékben számítva kevesebbet költött telekommunikációs eszközökre és hírközlési szolgáltatásokra, mint az előző évben - derül ki a GKIeNET, a T-Home és a T-Mobile közös, Jelentés az internetgazdaságról című decemberi gyorsjelentéséből.

A jelentés szerint 2007-ben hat év után először ugyancsak csökkent a telekommunikációs költések teljes fogyasztói kosáron  belüli súlya. A Központi Statisztikai Hivatal háztartás-statisztikai adatai alapján a 2000 és 2006 közötti, 5 százalékról 7,1 százalékra történő folyamatos emelkedés után 2007-ben a növekedés megtorpant, és 6,8 százalékra esett vissza.

A gyorsjelentés szerint a növekedés megszakadását egyrészt a magas, 8 százalékos 2007-es infláció, másrészt a telekommunikációs eszközök és szolgáltatások árszínvonalának csökkenése okozta.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo