Az átlagos alkalmazás felhasználó 18 és 49 év közötti (74%), városban lakik (73%) középiskolai végzettsége van (49%) és 200 ezer forint alatt keres (72%). Információszerzésre egyértelműen az internetet választja, sok esetben a telefonja segítségével. Így tervezi a szabadidejét is: a megnézendő filmeket például az adott mozi honlapjáról (51%), vagy internetes műsorajánlókból (37%) választja ki. Jelenleg még csak 3 százalékuk veszi meg a jegyet telefonon, de 71 százalék kifejezetten nyitott erre a lehetőségre, - derül ki a Simple országos felméréséből.
A megkérdezettek többsége alkalmazást használ a közösségi média tevékenységéhez (71%), a kommunikációra (69%) és a navigációhoz is (68%). Népszerűek a játékok (59%) és a zene (55%), illetve videó lejátszók (47%). 18 százalékuk használ valamilyen mobilfizetési alkalmazást, ezeket a gyorsaságuk és az egyszerűségük miatt választják és élvezik, hogy egy modern technológiai megoldás úttörői között lehetnek. Azok között, akik elutasítják a mobilfizetés lehetőségét a legtöbben az adataik biztonságát féltik és az online fizetési megoldásokban sem bíznak.
A Simple tapasztalatai szerint a felhasználók az e-Matrica (58%) funkciót használták a legtöbben, rendszeresen élnek a GPS alapú Parkolás szolgáltatással (39%) és 21 százalékuk váltott már jegyet az alkalmazásban. 14 százalékuk vásárolt már mobillal mozijegyet, ebben jelentős ugrást várnak a fejlesztők. A legtöbbet átlagosan sport, vagy kulturális helyszínre szóló jegyre költünk, közel 20 ezer forintot vásárlásonként. Ezt követik az e-matricák több mint 11 ezer forintal. Ételrendelésnél és taxizásnál 4 és 5 ezer forint körül alakultak az átlagköltések. Drágán parkolnak, nagyjából 2300 forintért és nagylelkűek, valószínűleg másnak is vesznek italt az automatákból, 800 forintért.dolgokhoz. Ezek az e-kereskedők minden bizonnyal támogatni fogják a legújabb fizetési módok bevezetését, amellyel ügyfeleik még kényelmesebben és biztonságosabban vásárolhatnak.