Van valami, ami nélkül életképtelenek a hazai cégek

Mára már létfeltétel az online jelenlét. 

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A kisvállalkozásoknak létfeltétel az online jelenlét, ami kiemelt versenyképességi tényezővé vált az elmúlt években – ismertette a Magyar Telekom kis- és középvállalkozások (kkv) szegmensének vezetője az Ipsos által a Telekom megbízásából készített reprezentatív kutatás eredményét. Sipos Tamás hozzátette: aki nincs az interneten vagy akinek a webes felülete nem rendelkezik a szükséges funkciókkal, az lemarad, mert „láthatatlan”.

A kisvállalkozást keresők közül tízből heten már az interneten teszik ezt. A megkérdezettek kétharmada, Budapesten háromnegyede, nem bízik meg olyan vállalkozásban, amelyről nem talál visszajelzést a neten. A többség szereti, ha a vásárlás, megrendelés, időpontfoglalás teljes folyamatát online intézheti. 

Az online jelenléttel kapcsolatos vásárlói igények közül a legfontosabb az árak megjelenítése, majd az óradíj, a gyors válaszadás, az értékelések feltüntetése, a kedvezmények, akciók, a nyitvatartás, a telefonszámon kívül más elérhetőség, illetve az időpontfoglalás következik. Főként a fiatal válaszadóknak fontos, hogy az adott honlap ott legyen az első keresési találatok között, ami a keresőoptimalizálás jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A leggyakrabban az interneten a kutatás szerint online kereskedelmi szolgáltatást, egészségügyi szolgáltatásokat, vendéglátást, utazást keresnek az emberek. Ügyvédeket, jogászokat elsősorban honlapokon keresnek, a sport, az oktatás és a vendéglátás esetében viszont inkább a közösségi média az alapértelmezett keresőcsatorna. A Telekom kutatása megmutatta azt is, hogy a sport- és fitneszszolgáltatásoknál a TikTok is egyre inkább megkerülhetetlenné válik.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo