Nem tudják a cégek, miként kell kommunikálni a legfiatalabb munkavállalókkal

A 30 év alatti Z generációnak már fogyasztóként és a munkaerőpiacon is egyre meghatározóbb szerepe van, sok cég azonban még mindig küzd a megszólításukkal, megnyerésükkel. 

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Emiatt a Z generáció sokszor azt érzi, hogy nem értik meg. Hiszen a tőlük idősebbek azt szokták meg, hogy ők igazodnak egy közösség elvárásaihoz, míg mi éppen fordítva: ahhoz a közösséghez csatlakozunk, amelyikkel azonosulni tudunk, aki megért minket, ahhoz viszont nagyon is ragaszkodunk. Mi éppen erre alapoztunk több mint két éve és indítottuk útjára a diákoknak szóló Diverzum szolgáltatást, hogy hidat építsünk a márkák a generációnk között.”

A diákkedvezményt nyújtó szolgáltatásnak ma már több mint 185 ezer tagja van, azaz a hazai diákság 28 százaléka. Tehát nem „csupán” egy startupot, hanem egy óriási közösséget is építettek, köszönhetően annak a tartalomnak, amellyel a korosztályukat szeretnék segíteni a tudatosabb vásárlói döntések meghozatalában. Példájuk azonban más cégek számára is tanulságos lehet arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet és érdemes kommunikálni a mai fiatalokkal:

  • egy képernyő mindenek felett: a mobiltelefon a legfontosabb és szinte az egyetlen felület, ahol mindent (is) intéznek, így arra optimalizálva kell minden céges megjelenésnek működnie
  • interaktív kommunikáció: ez nem az a generáció, amelyre csak úgy „ráöntheted” az információkat, ők ugyanis kérdeznek, véleményük van, részesei akarnak lenni a közösségnek
  • nyitottság: legyünk nyitottak a korosztály számára érzékeny témákra
  • őszinteség és átláthatóság: maradjunk hűek a saját márkánkhoz, stílusunkhoz, mert ezt a korosztályt nem tudjuk átverni, nem érdemes a szlengjüket utánozni
  • a válasz nem választás: soha ne értékeljük alul a válaszadás fontosságát

A Diverzum fejlődését is segítő start it @K&H, Magyarország legnagyobb vállalati inkubátorprogramja is egyfajta közösség az innovátorok számára, ami most ismét várja azokat csapatokat, akik üzleti ötletüket sikeres vállalkozássá szeretnék formálni, vagy a már meglévőt gyorsabban fejleszteni, nemzetközi piacra vinni. A digitális innovációkra fókuszáló, ám iparágfüggetlen startup inkubátor március 1-jéig várja a jelentkezőket, hogy szakmai mentorokkal, technológiai szolgáltatásokkal, a már sikeressé vált startupok tapasztalataival és kapcsolatépítő eseményekkel is segítse szintlépésüket. Jelentkezés itt.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo