Nagyon megnézik a magyarok, milyen húsvéti édességre költenek

A tudatosság jegyében telik az idei húsvéti szezon a hazai édességpiacon. A gyártók minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektettek a termékportfólió optimalizálására. A vásárlók körében is nőtt az árérzékenység, de a legtöbben a minőség terén sem kötnek kompromisszumot; ár-érték arányban a legjobb termékek kerülnek a kosarakba. 

A vásárlói tudatosság pedig nem csak a termékek árában érhető tetten. Sokaknak fontos a csökkentett cukor- vagy sótartalom, funkcionális összetevők hozzáadása, újfajta csomagolások. A csomagolásokon egyre többször QR kódos információk is szerepelnek, amelyeknek köszönhetően további információhoz juthatnak a vásárlók az adott termékkel kapcsolatban. 

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo