árérzékenység cikkek


Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok  

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.
Nagyon megnézik a magyarok, milyen húsvéti édességre költenek

Nagyon megnézik a magyarok, milyen húsvéti édességre költenek  

Árérzékenyebbek lettek a vásárlók.
Megvan, miért vásárolnak nehezen az emberek környezetbarát termékeket

Megvan, miért vásárolnak nehezen az emberek környezetbarát termékeket 

Miközben az emberek többsége több környezetbarát termékeket vásárolna, de a pandémia következtében sokan árérzékenyebbé váltak, ezért a cégektől várják el, hogy tegyenek a fenntarthatóságért - derül ki az EY 20 országban több mint 14 ezer fő bevonásával készült nemzetközi felméréséből, amely rendszeresen elemzi a fogyasztói szokások változását.
Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat?

Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat? 

Az emberek szeretik azt állítani magukról, hogy tudatosan vásárolnak és odafigyelnek arra, mi kerül a kosarukba. A tudatosság azonban mindenkinél mást jelent és sokszor úgy tűnik, a szó mögött nincs valódi tartalom - állítja egy felmérés.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Gazdaság

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak 

Az elmúlt időszakban Trump amerikai elnök egyre keményebb oroszellenes nyilatkozatai ismét előtérbe helyezték Magyarország Oroszországból származó energiaimportjának – olaj- és gázfüggőségének – kérdését. Ennek kapcsán az Europion október elején 1300 fős országos reprezentatív mintán vizsgálta, hogyan látja a magyar társadalom az orosz energiafüggőség problémáját. Az eredmények egy alapvetően alacsony tájékozottságú, ugyanakkor az ügyben szélsőségesen megosztott közvélemény képét rajzolják fel.

Társadalom

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön 

A 2022-es választásokhoz képest egyértelműen durvább kampányra számít a magyarok többsége.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo