árérzékenység cikkek


Megvan, miért vásárolnak nehezen az emberek környezetbarát termékeket

Megvan, miért vásárolnak nehezen az emberek környezetbarát termékeket 

Miközben az emberek többsége több környezetbarát termékeket vásárolna, de a pandémia következtében sokan árérzékenyebbé váltak, ezért a cégektől várják el, hogy tegyenek a fenntarthatóságért - derül ki az EY 20 országban több mint 14 ezer fő bevonásával készült nemzetközi felméréséből, amely rendszeresen elemzi a fogyasztói szokások változását.
Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat?

Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat? 

Az emberek szeretik azt állítani magukról, hogy tudatosan vásárolnak és odafigyelnek arra, mi kerül a kosarukba. A tudatosság azonban mindenkinél mást jelent és sokszor úgy tűnik, a szó mögött nincs valódi tartalom - állítja egy felmérés.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

Felfoghatatlan pénzeket tesznek zsebre a bankvezérek

Felfoghatatlan pénzeket tesznek zsebre a bankvezérek  

Sergio Ermotti, a svájci UBS vezérigazgatója volt tavaly a legjobban fizetett bankvezető a kontinentális Európában.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Cégblog

Váratlanul csaptak le a népszerű budapesti piacra a NAV-osok, meglett az eredménye

Váratlanul csaptak le a népszerű budapesti piacra a NAV-osok, meglett az eredménye  

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal pénzügyőrei rendszeresen ellenőrzik a fővárosi Golgota úti piacot. Ezúttal több mint 7 ezer hamis terméket vontak ki a forgalomból.

Klímablog

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz  

Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo