A MagyarBrands Kiváló márka elismerés nemcsak a magyar eredetnek szól, komplex, többszempontú díjazási rendszerével kiemeli az adott márka kivételes üzleti teljesítményét, ismertségét is, ezáltal pozitívan különböztetve meg a versenytársaktól.
A MagyarBrands kutatás kiterjedt arra is, vajon a fogyasztók mennyire ismerik a MagyarBrands védjegyet, mit üzen számukra?
Az eredmények rendkívül pozitívak, hiszen
- a fogyasztók majdnem fele felismeri a kiváló magyar márkákat fémjelző Magyar Brands logót,
- sőt, ebben a körben a fogyasztók több mint fele előnyben is részesíti vásárlásai során az ilyen logót magán viselő termékeket.
A kutatás eredményei közül fontos kiemelni továbbá, hogy még azok körében is, akik nem látták, vagy nem emlékeznek a MagyarBrands logóra is találunk nem kevés olyan fogyasztót (28 százalék), akik ha vásárlásaik során látnák, hajlamosabbak lennének az ezzel ellátott terméket választani. A MagyarBrands védjegyet látva a megkérdezettek közel fele szerint egy MagyarBrands termékben biztosan meg lehet bízni. Több, mint 40 százalékuk szerint az ilyen termékek a kategóriájukban a legjobb terméket/szolgáltatást jelentik.