Márkák cikkek

A győzelemhez király lépések vezetnek
A MagyarBrands kiváló márkákat díjazó Program 2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brand vehette át a MagyarBrands díjat.

Rajong a világ ezekért az élelmiszermárkákért, de már látni a változást
A Nestlé hetedik éve vezeti a globális rangsort, de egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a kisebb márkák.

Mesterséges intelligencia választotta ki a legnépszerűbb márkákat
Az online közönség véleményét mérő SentiOne 345 márka kapcsán több mint 57 millió véleményt elemezve készítette el a Globális Social Indexét. A 345 márka közül az Apple lett a legnépszerűbb, a második és harmadik helyen az Amazon és a SONY végzett. A riport kulcsfontosságú adatokat tartalmaz a 2021-es trendekről és a fogyasztói szokásokról, valamint a márkák népszerűségéről az online elérés és a beszélgetések alapján.

Kiderült, melyek a világ legértékesebb márkái
Idén is az Amazon áll a világ legértékesebb márkáinak az élén, harmadik éve foglalja el ezt a helyet.

Ezek most a legértékesebb márkák a világon
Az Apple verhetetlen.