Márkák cikkek


A győzelemhez király lépések vezetnek

A győzelemhez király lépések vezetnek  

A MagyarBrands kiváló márkákat díjazó Program 2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brand vehette át a MagyarBrands díjat.
Rajong a világ ezekért az élelmiszermárkákért, de már látni a változást

Rajong a világ ezekért az élelmiszermárkákért, de már látni a változást  

A Nestlé hetedik éve vezeti a globális rangsort, de egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a kisebb márkák.
Mesterséges intelligencia választotta ki a legnépszerűbb márkákat

Mesterséges intelligencia választotta ki a legnépszerűbb márkákat 

Az online közönség véleményét mérő SentiOne 345 márka kapcsán több mint 57 millió véleményt elemezve készítette el a Globális Social Indexét. A 345 márka közül az Apple lett a legnépszerűbb, a második és harmadik helyen az Amazon és a SONY végzett. A riport kulcsfontosságú adatokat tartalmaz a 2021-es trendekről és a fogyasztói szokásokról, valamint a márkák népszerűségéről az online elérés és a beszélgetések alapján.
Kiderült, melyek a világ legértékesebb márkái

Kiderült, melyek a világ legértékesebb márkái 

Idén is az Amazon áll a világ legértékesebb márkáinak az élén, harmadik éve foglalja el ezt a helyet.
Ezek most a legértékesebb márkák a világon

Ezek most a legértékesebb márkák a világon 

Az Apple verhetetlen.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Otthon Start-képes ingatlanok: hol érdemes keresgélni?

Otthon Start-képes ingatlanok: hol érdemes keresgélni?  

Négyből három eladó ingatlan megfelel a 3 százalékos feltételeknek, Budapesten viszont csak 41 százalékuk.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo