A győzelemhez király lépések vezetnek

Melyek azok a magyar márkák, amelyek nemcsak ismertek és kedveltek, hanem bizonyítottan ki is érdemelték a fogyasztóik, üzleti partnereik bizalmát? Bizonyára több ilyen márkát is fel tudnánk sorolni, van azonban egy hazai díjazási rendszer, amely ezen alapfeladat mentén dolgozik immár másfél évtizedbe, és amely küldetésének tekinti azt is, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló hazai termékekre és szolgáltatásokra. A MagyarBrands kiváló márkákat díjazó Program 2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brand vehette át a MagyarBrands díjat, köztük olyan meghatározó vállalatok, mint a Diego, az Ilcsi vagy a Gyulai.

Ahogy a sakkban a győzelem kulcsa a jól megtervezett lépések sorozata, úgy az üzleti világban is a stratégia, az összhang és az együttműködés vezet a csúcsra. Egyetlen bátor döntés vagy egy karizmatikus vezető önmagában nem elég – a valódi siker mögött egy erős, összetartó csapat áll. A MagyarBrands Program éppen erre a kooperációra és az összetartás fontosságára hívta fel a figyelmet idei díjátadó estéjén.

Kiváló márkák kategóriái

A MagyarBrands komplex, többlépcsős kiválasztási rendszere eredményeként – melyet szakmai bizottságok véleménye is kiegészít –, a 2024-ben díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége a vásárlók körében magasabb, mint 71 százalék volt, kedveltségük pedig 85 százalék feletti. Ez egyértelműen tükrözi a hazai fogyasztók elköteleződését a magyar márkák iránt. A Kiváló Fogyasztói márka kategória díjait Lakatos Zsófia, a MagyarBrands Bizottság és a Magyar PR Szövetség tagja adta át az ünnepélyes díjátadón.

Kiemelkedő volt a B2B és B2C piacon mozgó magyar márkák teljesítménye is, hiszen a 2024-ben MagyarBrands díjas kiváló üzleti márkák megbízhatósági ratingje 94 százalék feletti volt. Ez a mutató a pénzügyi stabilistást értékeli, 70 százalék felett már kifejezetten stabil, megbízható vállalatról beszélünk. A MagyarBrands üzleti kategóriájának díjait Dr. Serényi János, a MagyarBrands Szakmai Bizottságának elnöke adta át a díjazottaknak.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo