A győzelemhez király lépések vezetnek

Melyek azok a magyar márkák, amelyek nemcsak ismertek és kedveltek, hanem bizonyítottan ki is érdemelték a fogyasztóik, üzleti partnereik bizalmát? Bizonyára több ilyen márkát is fel tudnánk sorolni, van azonban egy hazai díjazási rendszer, amely ezen alapfeladat mentén dolgozik immár másfél évtizedbe, és amely küldetésének tekinti azt is, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló hazai termékekre és szolgáltatásokra. A MagyarBrands kiváló márkákat díjazó Program 2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brand vehette át a MagyarBrands díjat, köztük olyan meghatározó vállalatok, mint a Diego, az Ilcsi vagy a Gyulai.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ahogy a sakkban a győzelem kulcsa a jól megtervezett lépések sorozata, úgy az üzleti világban is a stratégia, az összhang és az együttműködés vezet a csúcsra. Egyetlen bátor döntés vagy egy karizmatikus vezető önmagában nem elég – a valódi siker mögött egy erős, összetartó csapat áll. A MagyarBrands Program éppen erre a kooperációra és az összetartás fontosságára hívta fel a figyelmet idei díjátadó estéjén.

Kiváló márkák kategóriái

A MagyarBrands komplex, többlépcsős kiválasztási rendszere eredményeként – melyet szakmai bizottságok véleménye is kiegészít –, a 2024-ben díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége a vásárlók körében magasabb, mint 71 százalék volt, kedveltségük pedig 85 százalék feletti. Ez egyértelműen tükrözi a hazai fogyasztók elköteleződését a magyar márkák iránt. A Kiváló Fogyasztói márka kategória díjait Lakatos Zsófia, a MagyarBrands Bizottság és a Magyar PR Szövetség tagja adta át az ünnepélyes díjátadón.

Kiemelkedő volt a B2B és B2C piacon mozgó magyar márkák teljesítménye is, hiszen a 2024-ben MagyarBrands díjas kiváló üzleti márkák megbízhatósági ratingje 94 százalék feletti volt. Ez a mutató a pénzügyi stabilistást értékeli, 70 százalék felett már kifejezetten stabil, megbízható vállalatról beszélünk. A MagyarBrands üzleti kategóriájának díjait Dr. Serényi János, a MagyarBrands Szakmai Bizottságának elnöke adta át a díjazottaknak.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo