A győzelemhez király lépések vezetnek

Melyek azok a magyar márkák, amelyek nemcsak ismertek és kedveltek, hanem bizonyítottan ki is érdemelték a fogyasztóik, üzleti partnereik bizalmát? Bizonyára több ilyen márkát is fel tudnánk sorolni, van azonban egy hazai díjazási rendszer, amely ezen alapfeladat mentén dolgozik immár másfél évtizedbe, és amely küldetésének tekinti azt is, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló hazai termékekre és szolgáltatásokra. A MagyarBrands kiváló márkákat díjazó Program 2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brand vehette át a MagyarBrands díjat, köztük olyan meghatározó vállalatok, mint a Diego, az Ilcsi vagy a Gyulai.

A díjátadón Szabó Edit Ditte digitális marketingtanácsadó képviselte az Innovatív márka Szakmai Bizottságát és adta át a kategória díjait. Az Innovatív márkáknak járó elismerést azon márkák érdemelték ki, amelyeknek célja nem csupán a fogyasztói igények kielégítése, hanem alkalmazkodás a legújabb irányokhoz, és amelyek az elsők között vannak a technológiai fejlesztések terén is.

A MagyarBrands az idei díjátadó eseményének zenei előadójaként Szives Márton marimba-művészt kérte fel, aki koncertjein a vizualitást és a performanszot újfajta, zongoraszerű-hangszerkezeléssel ötvözi
A MagyarBrands az idei díjátadó eseményének zenei előadójaként Szives Márton marimba-művészt kérte fel, aki koncertjein a vizualitást és a performanszot újfajta, zongoraszerű-hangszerkezeléssel ötvözi

Ünnepi műsor

A MagyarBrands díjátadó est nyitányaként Virágh Miklósnak, a KantárMédia ügyvezetőjének médiapiaci elemzése hangzott el, ami arra hívta fel figyelmet, milyen nagy versenyelőnyt jelenthet a márkák számára, ha fenntarthatósági üzeneteket fogalmaznak meg a hirdetéseikben, mert ezt jelenleg csak a hirdetői piac 1százaléka teszi.

A díjátadót Munkácsy-vonatkozású műsorszám zárta, melyben a festőművész inspirálta vizuális látványvilág ritmikus dallamokkal ötvöződött. Mivel 2024-ben ünnepeltük Munkácsy Mihály (1844–1900) festőművész születésének 180., idén pedig halálának 125. évfordulóját, ezért a szervezők Szives Márton ütőhangszeres művészt, a Munkácsy Vizuál projekt megálmodóját kérték fel egy különleges interaktív marimbakoncertre.. „Ma már trend az interakció, az immerzivitás, így szerintem a koncertek sem maradhatnak passzívak. Főleg, hogyha ennyi új zenével találkozik az ember. Egy műtárgyhoz is sokkal közelebb érezzük magunkat, ha megfoghatjuk, ha megismerhetjük a történetét, részesei lehetünk” – vallja Márton.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo