Melyek azok az autótípusok, amelyeket soha nem vennénk meg még egyszer

Az amerikaiak szinte az őrületig gépkocsiimádók, ezért véleményük mérvadó. A Consumer Reports éves felmérésében 330 000 embert kérdeztek meg, hogy újra megvásárolnák-e ugyanazt a járművet.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A Consumer Reports megkérdezettjei szerint az Infiniti QX50 a legkevésbé vonzó autó. A megkérdezettek túlnyomó többsége azt mondta, hogy nem vásárolná meg vagy lízingelné újra autóját, amelyet bemutatásakor mérnöki csodaként jellemeztek. Az autótulajdonosok kifogása a típussal szemben az autó üzemanyag-fogyasztása és hangos motorja.

A második helyre a Volkswagen Taos került. A kritikusok szerint motorproblémák jellemzik a típust, elakadások és gyorsulási késések.

A Volkswagennek van még egy autója a csalódások listáján (a 8. helyen álló Jetta), de a Nissan autógyár teljesít leginkább rosszul a Consumer Reports felmérésében. A válaszadók több mint fele nem venné meg vagy lízingelné újra sem a Sentrát, sem a Kicks-et, sem az Altimát.

A felmérésben résztvevők számára nincs észrevehető összefüggés az ár és az elégedetlenség között. Az Infiniti QX50 és a Mercedes-Benz C-osztály (7. helyen) két olyan autó a listán, amelyek ára 40 000 dollár felett van. A Kia Forte 20 000 dollár, a Kia Sorento Hybrid pedig 39 000 dollár.

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo