Gépkocsi cikkek
Életveszélyes autók a magyar utakon
„Túlfutásjárvány” szedi áldozatait a hazai autóparkban.
Melyek azok az autótípusok, amelyeket soha nem vennénk meg még egyszer
Leszerepeltek a Nissanok.
Nem szereplünk az élvonalban az egy főre jutó gépkocsik számát nézve
Kína és Norvégia vezeti az elektromos autók piacát.
Több parkolási díjat fizessenek a terepjárók után
A nehéz autókra magasabb parkolási díjat akarnak a lakosok.
Dőzsölnek a nyugati polgárok
Novemberben nőtt az eladott új autók száma az Európai Unióban.
Jönnek az elektromos szuper sportautók
Az Aston Martin öt éven belül 2,5 milliárd fontra növeli bevételét.
Veszik az új autókat az unióban, mint a cukrot
Februárban tovább nőtt az új autók forgalomba helyezése az Európai Unióban.
Nagy ugrás előtt Magyarország
Pozitív meglepetésként értékelik az elemzők az ipari termelés novemberi adatait. Ugyanakkor még szebb lehetne a kép, ha a félvezetőhiány nem okozna gondokat az autógyártásban. A Magyarországon meghatározó gépkocsiipar rendelésállománya hatalmas, tehát a beszállítói problémák enyhülése azonnal éles felpattanást eredményezne. Márpedig ez közeleg, hiszen új chipgyártó kapacitások üzembe helyezése várható.
Beszállítók: ha nem jól teljesítünk, elviszik a gyártást
Sok feltételnek kell megfelelni ahhoz, hogy egy cég beszállító lehessen az autóiparban, melyet a német gyártók dominálnak hazánkban. A gyárak megveszik az alkatrész dizájnját, így ha a termelés nem kielégítő, el is vihetik kitalálójától az eszköz gyártását.