Meglepetés, 10 év alatt a Teslára kell a legkevesebbet költeni karbantartásra

A Consumer Reports felmérési adatai szerint a Tesla a legolcsóbb karbantartható és javítható autómárka 10 éves időintervallumban.

Az olyan luxusmárkák, mint a Land Rover és a Porsche fenntartása több mint kétszeresébe kerülhet a mainstream márkákhoz képest. Autóvásárláskor az ár csak a kezdet. Egy 10 éves időszak alatt a karbantartási és javítási költségek összeadódnak, néha a vártnál jóval több költséget termelve.

Az adatok összeállításához a Consumer Reports arra kérte tagjait számoljanak be arról, hogy mennyit fizettek saját zsebükből a teljes karbantartásért és javításért, kivéve az ütközések javításával kapcsolatos költségeket.

A Tesla lett a legolcsóbb márka 10 év alatt, átlagosan 5050 dollárba kerülnek a tulajdonosoknak a javítások és karbantartások.

A múltbeli elemzések kimutatták, hogy az elektromos járművek fenntartása általában olcsóbb az alacsonyabb energiaköltségek és a kisebb karbantartási költségek (a belső égésű motorokhoz képest lényegesen kevesebb alkatrész) miatt.

Ezen előny ellenére számos márka közel került a Tesla 10 éves költségéhez, köztük a Lincoln (5200 dollár), a Buick (5300 dollár) és a Toyota (5300 dollár).

A Lincoln és a Buick egyaránt belföldi amerikai márka, amely valószínűleg segít csökkenteni a javítási költségeket. A Buick második lett a J.D. Power által a legmegbízhatóbb amerikai autómárkák 2025-ös rangsorában is.

A legdrágább autómárkák

A lista élén az Audi, a Mercedes-Benz, a Porsche és a Land Rover áll, amelyek kiemelkednek a többi márka közül, amelyek teljes karbantartási és javítási költsége meghaladja a 10 000 dollárt.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo