Hatalmasat dob a Tesco a vásárlókért folyó harcban

A Shell Hungary Zrt. és a TESCO-GLOBAL Zrt. több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025-ig. A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata országos lefedettséget biztosít majd a Tesco áruházaknál. A partnerség támogatja a Shell azon célkitűzését, hogy 2050-re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalkozássá váljon. A Tesco a fenntarthatóság jegyében szintén vállalta, hogy 2035-re eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, míg 2050-re az értéklánc egészében.

 A célállomáson való töltés Tescóval közös fejlesztése fontos lépés a Shell Recharge hálózat számára. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek akkor töltik fel elektromos gépjárművüket, amikor olyan helyen parkolnak, amelyet elsősorban más tevékenységek, például vásárlás céljából keresnek fel.

 A Tescóval kötött partnerségnek köszönhetően a Shell tovább bővíti a Magyarországon már meglévő EV-töltő infrastruktúráját, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyéni és flottaügyfeleinek országos lefedettségű EV-töltési szolgáltatást nyújtson a meghatározott töltőpontokon.

 A Shell jelenleg több mint 100 000 nyilvános és magán töltőpontot üzemeltet világszerte, és 2025-re több mint 500 000 ilyen pont működtetését tervezi. A Shell Hungary zRt. tovább növeli Shell Recharge márkanévvel ellátott EV-töltőhálózatát mind a Shell töltőállomásokon, mind más magyarországi helyszíneken. Jelenleg 9 Shell töltőállomáson, köztük hat Shell Recharge és három Ionity töltőállomáson érhető el EV-töltés. A Shell Recharge magyarországi hálózata támogatja a Shell azon törekvését, hogy globális vezető szerepet töltsön be az EV-töltés területén, miközben a Shell Powering Progress stratégiájára épít, amelyben a Shell célja, hogy 2050-re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalattá váljon, és alacsony szén-dioxid-kibocsátású vagy szén-dioxid-semleges üzemanyagok biztosításával segítse ügyfeleit a szén-dioxid-mentesítésben az energiaátállás során.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo