Dübörög a kullancsbiznisz

Európa első számú vegyszermentes kullancs- és bolhariasztó készülékét egy magyar kisvállalkozás gyártja. A Tickless kullancsriasztó idén tízéves, és immár 1 millió darabot adtak el belőle 5 kontinens 52 országában. A számos innovációs és környezetvédelmi díjjal kitüntetett eszközt olyan ismert partnerek forgalmazzák, mint a Fressnapf, a PetSmart és a Musti Group. A cég alapítója és többségi tulajdonosa, Kiss Dániel Németországban töltött gyermekkora óta kereskedelemmel foglalkozik, az értékesítésben szerzett rutinját pedig immár az emberek és kisállatok egészségvédelmében kamatoztatja.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég fejlődésének legjelentősebb mérföldköve pedig 2017-re datálható: ekkor vette a saját kezébe a cég a gyártást is. Erre egyéves árbevételét költötte el. „Szerintem a külső szemlélők azt mondanák, hogy a könnyelműség vezérelt. Volt egy megérzésem, hogy ez a jó döntés. Előre szoktam hinni olyan dolgokban, amikben más még nem tud, valahogyan ráérzek ezekre a dolgokra. Olyan lépcsőfok volt, amit mindenképpen meg kellett ugrani ahhoz, hogy előre haladhassunk. Ez adott lehetőséget ahhoz, hogy növekedjünk, értéket teremtsünk” – fogalmaz. A lépésnek köszönhetően a Tickless 100 százalékban Magyarországon készül, az összes technológiai fejlesztés magyar szakemberekhez fűződik.

Trendivé vált a környezetvédelem

Kulcstényező volt a fejlődésben, hogy egyre fontosabb témává válik világszerte a környezetvédelem, az ökotudatosság, a fenntarthatóság. „Kullancsriasztó helyett valójában lifestyle brand lettünk. Trendi és jó dolog vegyszermentesen védekezni a kullancsok ellen. Mivel az ultrahangnak nincs semmilyen negatív hatása a környezetre és a kutyákra, emberekre sem, mi a jó oldalon állunk, nekünk könnyű szurkolni” – vallja Kiss Dániel. Ezt a folyamatot tükrözte a cég névváltása is: Infinity Trade-ből ProtectOne lett. „Éreztük, hogy a kereskedelmi profilt túlnőtte valami, ami sokkal fontosabb: az emberi jólétért, a biztonságért és az egészségért végzett munka. A ProtectOne névvel egyben felelősséget is vettünk magunkra. Annak felelősségét, hogy megvédjük az embereket, négylábú kedvenceinket és megvédjük azt is, amiből csak egy van: a Földet. A környezettudatosság vált a működésünk alapjává” – teszi hozzá. Feleségére és 3 gyermeke jövőjére is gondolt, amikor ezt a lépést megtette. Kiss Dániel úgy látja: feleségének nemcsak ebben, hanem az összes fontos döntésben kulcsszerepe volt. „Mellettem állt a nehezebb időkben is, hitt bennem és a cégben akkor is, amikor én már nem” – vallja.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo