A cég fejlődésének legjelentősebb mérföldköve pedig 2017-re datálható: ekkor vette a saját kezébe a cég a gyártást is. Erre egyéves árbevételét költötte el. „Szerintem a külső szemlélők azt mondanák, hogy a könnyelműség vezérelt. Volt egy megérzésem, hogy ez a jó döntés. Előre szoktam hinni olyan dolgokban, amikben más még nem tud, valahogyan ráérzek ezekre a dolgokra. Olyan lépcsőfok volt, amit mindenképpen meg kellett ugrani ahhoz, hogy előre haladhassunk. Ez adott lehetőséget ahhoz, hogy növekedjünk, értéket teremtsünk” – fogalmaz. A lépésnek köszönhetően a Tickless 100 százalékban Magyarországon készül, az összes technológiai fejlesztés magyar szakemberekhez fűződik.
Trendivé vált a környezetvédelem
Kulcstényező volt a fejlődésben, hogy egyre fontosabb témává válik világszerte a környezetvédelem, az ökotudatosság, a fenntarthatóság. „Kullancsriasztó helyett valójában lifestyle brand lettünk. Trendi és jó dolog vegyszermentesen védekezni a kullancsok ellen. Mivel az ultrahangnak nincs semmilyen negatív hatása a környezetre és a kutyákra, emberekre sem, mi a jó oldalon állunk, nekünk könnyű szurkolni” – vallja Kiss Dániel. Ezt a folyamatot tükrözte a cég névváltása is: Infinity Trade-ből ProtectOne lett. „Éreztük, hogy a kereskedelmi profilt túlnőtte valami, ami sokkal fontosabb: az emberi jólétért, a biztonságért és az egészségért végzett munka. A ProtectOne névvel egyben felelősséget is vettünk magunkra. Annak felelősségét, hogy megvédjük az embereket, négylábú kedvenceinket és megvédjük azt is, amiből csak egy van: a Földet. A környezettudatosság vált a működésünk alapjává” – teszi hozzá. Feleségére és 3 gyermeke jövőjére is gondolt, amikor ezt a lépést megtette. Kiss Dániel úgy látja: feleségének nemcsak ebben, hanem az összes fontos döntésben kulcsszerepe volt. „Mellettem állt a nehezebb időkben is, hitt bennem és a cégben akkor is, amikor én már nem” – vallja.