Dübörög a kullancsbiznisz

Európa első számú vegyszermentes kullancs- és bolhariasztó készülékét egy magyar kisvállalkozás gyártja. A Tickless kullancsriasztó idén tízéves, és immár 1 millió darabot adtak el belőle 5 kontinens 52 országában. A számos innovációs és környezetvédelmi díjjal kitüntetett eszközt olyan ismert partnerek forgalmazzák, mint a Fressnapf, a PetSmart és a Musti Group. A cég alapítója és többségi tulajdonosa, Kiss Dániel Németországban töltött gyermekkora óta kereskedelemmel foglalkozik, az értékesítésben szerzett rutinját pedig immár az emberek és kisállatok egészségvédelmében kamatoztatja.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rövid idő alatt akkora lett a kereslet, hogy jelentősen bővíteniük kellett a gyártást, egy ponton még a márianosztrai börtön rabjai is a kutyaházaikat szerelték.  Ekkora keresletet azonban nem tudtak a minőség romlása nélkül kezelni, ezért rövidesen leépítették a vállalkozást. A kutyaházas időszakban kötött ismeretségek azonban sorsfordítónak bizonyultak a vállalkozó számára.

Olasz professzor segítségével született meg a Tickless

„Ebben az időszakban ismerkedtem meg egy olasz professzorral, aki nagyon sokat beszélt nekem az ultrahangos kullancsriasztókról, amiket fejlesztett a milánói állatorvosi egyetemmel. A feleségem beszélt rá, hogy rendeljek belőlük” – mutatja be a kezdeti lépéseket Kiss Dániel. A kapott mintákkal elégedettek voltak a partnerek, ám az indulás nem volt zökkenőmentes.

„Otthagytam egy nagy német cég menedzseri állását, hogy felépítsem a saját vállalkozásomat. Ötmillió forinttal indultam, ezt a pénzt azonban három hónap alatt elégettem. Ezután mindenkitől kértünk kölcsön, akitől csak tudtunk – gyerekkori barátoktól, szülőktől, nagyszülőktől. Az első években minden december ezzel telt. Évekig nem nyaraltunk a feleségemmel, albérletbe költöztünk, még egy étterembe se ültünk be” – mesél a hullámvölgyekről az ügyvezető. Az első évben csupán 200 terméket adtak el.

Csehországtól Floridáig

Egy nemzetközi kiállítás hozta meg az áttörést, aminek a költségét szintén az utolsó pillanatban szedte össze. Ezt követően érkeztek meg az első megrendelések Hollandiából, Belgiumból, Németországból; Csehországban pedig rövidesen megalapíthatták az első külföldi képviseletüket is. 2019-ben Floridában is leányvállalatot alapítottak, ami hatalmas kihívás volt a cég életében: egy kollégájuk Magyarországról az Amerikai Egyesült Államokba költözött, hogy a lehető legjobban megismerje a piacot. Az, hogy az Amazonon értékesíthessenek, több tízezer dollárba és rengeteg tanulásba került. Ma csak az Amazon-jelenléten 3 kollégájuk dolgozik folyamatosan.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo