8. Vendéglátó irodák
Néhány iroda és irodaház már most is a butikszállodák hangulatát idézi. 2026-ra várhatóan ez tovább erősödik, egyre több helye megjelenik a concierge-szolgáltatás, a gondosan válogatott étel- és italválaszték, kellemes terek. Az IWG és a YOO legújabb együttműködése jó példát mutat erre: a dizájnközpontú vendéglátási szemlélet és a rugalmas irodahálózat ötvözésével olyan terek jönnek létre, ahol a munka, a közösségi élet és a jólét természetes módon kapcsolódik össze, az iroda pedig életmódközpontú, közösségi élménnyé válik.
9. Növekvő igény az egy napra is igénybe vehető irodák iránt
Egyre nagyobb szerepet kapnak az akár egy napra is igénybe vehető irodák, amelyek professzionális és hatékony munkakörnyezetet biztosítanak bárhol és bármikor, amikor éppen szükség van rájuk. Legyen szó csendes, fókuszált munkára alkalmas helyiségekről, vagy ad-hoc csapatnapokra használható együttműködési terekről, ezek az igény szerint használható megoldások a hagyományos iroda minden kényelmét nyújtják – hosszú távú elköteleződés nélkül.
Mivel a jóllét ma már kiemelt szempont, olyan elemek, mint a természetes fény vagy a helyszíni wellness-szolgáltatások, különleges értéket adnak a napi irodáknak, elősegítve, hogy a munkavállalók hatékonyan, rugalmasan és céltudatosan végezhessék feladataikat.
10. Új generáció a munkahelyen: miért fontos, hogy az üzleti vezetők ismerjék a Z generáció igényeit
A Z generáció egyértelmű elvárásokkal lép a munkaerőpiacra, amelyek túlmutatnak a fizetésen. Első helyen szerepel a jóllét és a mentális egészség, a rugalmas munkaidő, valamint az értelmes munka, amely összhangban áll saját értékeikkel.