„Az adósságok nemcsak válság idején okoznak pénzügyi nehézséget az emberek számára, de jelen gazdasági helyzetben egzisztenciális likviditáshiányt is kifejeznek az energiaárak jelentős megnövekedésével. Így a követeléskezelési szektorban még fontosabbá vált, hogy empátiával és tisztelettel közelítsük meg adós ügyfeleinket, valamint személyre szabott, fenntartható megoldásokat dolgozzunk ki, például közös részletfizetési megállapodások formájában" – mondta el Lencsés Tamás, az EOS Magyarország ügyvezetője. „Az EOS célkitűzése, hogy pénzügyi szakértőként segítsen az embereknek olyan kompromisszumos megoldást találni, mely hatására hatékony módon csökkenthető az adósságállomány a személyes igények figyelembevételével együtt."
Az infláció a legnagyobb aggodalom a jövőt illetően
A magas infláció és az egekbe szökő energiaköltségek a megkérdezett fogyasztók mintegy háromnegyedében (73 százalék) keltenek aggodalmat, míg a munkanélküliség miatti szorongás különösen a 18-34 éveseket érinti. „A kutatás adatai alapján azt látjuk, hogy az infláció rányomja bélyegét a fogyasztókra" – mondja Marwin Ramcke, az EOS Group vezérigazgatója. „Különösen válság idején az adósságok gyakran elkerülhetetlenek a pénzforgalmi problémák leküzdésében, sőt a megélhetési források megőrzésében. Európa egyik vezető követeléskezelő cégeként fontos számunkra, hogy támogassuk a fogyasztókat adósságaik igazságos visszafizetésében. Ez személyesen segíti őket, de segíti a gazdaságot is, amelybe a pénz visszakerül" – folytatja Ramcke.