Kereset – Fele sem igaz

 

A magyar átlagkereset vásárlóerő-paritáson számolva az uniós átlagnak körülbelül a 30 százalékát teszi ki, a kevésbé fejlett tagországok – például Portugália, Görögország – bérszínvonalának pedig 50-60 százalékát, jellemzi a helyzetet egy frissen készült uniós tanulmány. Bár a tagállamokban elérendő bérszínvonalra az EU nem ír elő kötelezettséget, s a csatlakozni kívánó országok számára sincs deklarálva valamilyen teljesítendő irányszám, az általános vélekedés szerint azonban az uniós átlag 60-70 százalékát elérő bérszínvonal szükséges ahhoz, hogy ne jelentkezzenek számottevő munkaerő-piaci, migrációs feszültségek az uniós országokban. Magyarországon a dohányipar, a légi szállítás, a távközlés, a kőolajipar alkalmazottai kétszer annyit keresnek, mint a kiskereskedelem, az idegenforgalom, a könnyűipar, a mezőgazdaság hasonló munkaköreiben dolgozók.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo