Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről

2013. augusztus 07. szerda - 18:30 / piacesprofit.hu
  •    

A honlapja látogatói is tudják, hogy profi a szakterületén, vagy csak a személyes ismerősei? Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát. Szakértőnk megmutat egy egyszerű módszert a fegyvertárból.

Legyen Ön is szakértő! – kép: Pixabay

Saját szakterületén biztosan fel tudna sorolni néhány téveszmét, melyet gyakran olvasni különböző internetes oldalakon, igaz? Olvasói hálásak lesznek, ha eloszlatja ezeket a légből kapott, hamis információkat, és jó fényt vet cégére, hogy mindent tud a témáról. Elterjedt tévhitekről olvasni pedig mindig érdekes, mert könnyen, gyorsan új tudásra tehet szert az ember.

A szakértői státusz megszerzése kiváló módszer arra is, hogy pozicionáljuk magunkat a piacon.

A hamis tények feltárása

A szakterületével kapcsolatos téves információkért felkutathat különböző fórumokat, online női magazinokat, blogokat, de a konkurencia honlapja sem rossz célpont. A leggyakoribb ferdítések akkor bukkannak fel, amikor a szerző meg akarja védeni saját cége arculatát, el akarja kerülni a konfliktusokat, rövidre akarja zárni a vitát, vagy ellenőrizetlen forrásokat használ. Ekkor apró füllentésekkel elfedheti az igazságot, amit Ön, mint a terület szakértője, biztos kézzel leplezhet le.

Ezek után írhat egy lehengerlő erejű cikket könnyedén, az alábbi sablon használatával:

1. lépés

Szedje pontokba az összes tévhitet, valótlan állítást, amit csak talált a szakterülettel kapcsolatban. Ha nem akar hosszadalmas vitákba keveredni, ne jelölje meg név szerint a forrást, ahonnan a hamis információ származik, csak oszlassa el a tévhiteket.

2. lépés

Tipp: 7 pontnál többre nincs szükség – ha sok mondanivalója van, inkább két cikket írjon belőlük.

Gyűjtsön össze olyan igaz állításokat is a termékről, melyet nem mindenki tudhat, pedig érdekesek lehetnek.

3. lépés

Írja meg a cikk bevezetőjét, figyelemfelkeltő címmel ellátva. Emelje ki, miért hasznos elolvasni az írását, hogyan okulhatnak belőle az érdeklődők.

Majd pontokba szedve az igaz és a hamis állításokat, fejtse ki a velük kapcsolatos tudnivalókat, bizonyítékokkal alátámasztva azokat. Érdemes olyan részletességgel írni róluk, mely még érdekes és érthető laikusok számára is.Így kreálhat könnyed, mégis hasznos olvasnivalót egy egyszerű sablon segítségével. Minél több jó cikket jelentet meg a weboldalán, annál többen fogják szakértőként elkönyvelni.

Ráadásul, amennyiben ezeket a cikkeket ráigazítja a fontos kulcsszavakra, akkor a Google természetes találati listáján is előre kerülhet, ami plusz látogatókat hoz cége weblapjára, és növekvő bevételt jelent a vállalkozásnak. Az üzleti kommunikáció legnagyobb ereje pedig ebben rejlik…

Langmár Zsuzsanna
szovegirasblog.hu

Szakértőnk korábbi anyagai

A vásárláshoz a problématudaton át vezet az út

Az egyik leggyakrabban előforduló hiba a reklámszövegekben, hogy azok nem ugyanazon a szinten beszélnek az adott témáról a célközönséghez, amelyen ők állnak.

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon.
Örökérvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény.
Ha egy weboldal nem hozza a tőle várt eredményeket, a legrosszabb, amit tehetünk, ha nem teszünk semmit.
A jól megírt reklámszövegre igazán érdemes figyelmet fordítani!

Feliratkozom a(z) Piac & marketing téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor