Szakértői vélemény cikkek


Stratégiai fegyver is lehet a hírlevél

Stratégiai fegyver is lehet a hírlevél 

Biztos Ön is sokat tesz azért, hogy területe elismert szakértője legyen. Honlapján feltüntette néhány korábbi munkáját, és az ügyfelek elégedett véleményeit is elérhetővé tette. Szakmai blogját rendszeresen frissíti, így a potenciális ügyfelek mindig választ kaphatnak a kérdéseikre. Mivel fűszerezheti meg az üzleti kommunikációját? Szakértőnk tanácsait követve eredményeit egy mérnökien megtervezett kommunikációs ütemezési tervvel tudja megsokszorozni.
Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről

Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről 

A honlapja látogatói is tudják, hogy profi a szakterületén, vagy csak a személyes ismerősei? Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát. Szakértőnk megmutat egy egyszerű módszert a fegyvertárból.
A zokniárus és az értékesítés

A zokniárus és az értékesítés 

Nem biztos, hogy a csillogó üzlet rögtön profi értékesítőket is „termel”. Szakértőnk tapasztalatai szerint sok eladó inkább csak „kiszolgálópult”, vannak viszont, akik az utcán is valódi értékesítőként kínálják portékájukat.
EU vs. Magyarország: kinek van igaza?

EU vs. Magyarország: kinek van igaza? 

Az Európai Bizottság 2010 óta folyamatosan 3 százalék fölötti magyar költségvetési hiányt jelez előre, annak ellenére, hogy 2011–2012-ben teljesült a cél, és a kormányzat eltökélt abban, hogy teljesüljön ez 2013-ban is. A bizottság pesszimista véleményének megváltoztatásához a hazai költségvetési politika hitelességének helyreállítására lenne szükség Barcza György, a Századvég Gazdaságkutató vezető elemzője szerint.
Most már az EU jövője az igazi ügy

Most már az EU jövője az igazi ügy 

Semmi sem dőlt el Görögországban a választások nyomán, a társadalom nem fogad el további megszorításokat, nagy a valószínűsége, hogy forró, tehát zavargásokkal, lázadásokkal telített ősz köszönt az országra. Ezt mondja az alapblog.hu-nak adott interjúban Charambalosz Tszardanidisz, a befolyásos athéni gazdasági-politikai agytröszt, az Institute of International Economic Relations igazgatója.
Könyvelő – barát vagy ellenség?

Könyvelő – barát vagy ellenség? 

Nem hinném, hogy létezik olyan vállalkozó, aki egy bonyolult és egy egyszerű megoldás közül - feltéve, hogy szeretné, ha a dolog működne - a bonyolultat választaná. Ezzel nagyjából el is mondtam a véleményemet a könyvelésről, igaz? Szakértőnk, Matovics Klára segít, hogyan hidalható át a cégvezető és könyvelő közötti kommunikációs szakadék.
Lehetséges utak az alacsony kibocsátású gazdasághoz

Lehetséges utak az alacsony kibocsátású gazdasághoz 

Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése területén a nem-kormányzati szervezetek mellett az utóbbi években megjelentek a piaci szereplők, illetve stratégiák és programok megfogalmazásával megkezdődtek az állami intézkedések is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Társadalom

Meglepetés az argentin választáson

Meglepetés az argentin választáson 

Milei argentin elnök pártja többséget szerzett az időközi parlamenti választáson.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo