Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről

A honlapja látogatói is tudják, hogy profi a szakterületén, vagy csak a személyes ismerősei? Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát. Szakértőnk megmutat egy egyszerű módszert a fegyvertárból.

Megroggyanhat a Fidesz a Novák-botránytól? Kitört a belharc a pártban?
Mi lesz az uniós pénzekkel és a magyar gazdasággal?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Lengyel Lászlóval -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Pénzügykutató Zrt. vezetőjétől!

2024. február 28. 15:30

A részvétel ingyenes,
regisztráljon itt!

Legyen Ön is szakértő! - kép: Pixabay

Saját szakterületén biztosan fel tudna sorolni néhány téveszmét, melyet gyakran olvasni különböző internetes oldalakon, igaz? Olvasói hálásak lesznek, ha eloszlatja ezeket a légből kapott, hamis információkat, és jó fényt vet cégére, hogy mindent tud a témáról. Elterjedt tévhitekről olvasni pedig mindig érdekes, mert könnyen, gyorsan új tudásra tehet szert az ember.

A szakértői státusz megszerzése kiváló módszer arra is, hogy pozicionáljuk magunkat a piacon.

A hamis tények feltárása

A szakterületével kapcsolatos téves információkért felkutathat különböző fórumokat, online női magazinokat, blogokat, de a konkurencia honlapja sem rossz célpont. A leggyakoribb ferdítések akkor bukkannak fel, amikor a szerző meg akarja védeni saját cége arculatát, el akarja kerülni a konfliktusokat, rövidre akarja zárni a vitát, vagy ellenőrizetlen forrásokat használ. Ekkor apró füllentésekkel elfedheti az igazságot, amit Ön, mint a terület szakértője, biztos kézzel leplezhet le.

Ezek után írhat egy lehengerlő erejű cikket könnyedén, az alábbi sablon használatával:

1. lépés

Szedje pontokba az összes tévhitet, valótlan állítást, amit csak talált a szakterülettel kapcsolatban. Ha nem akar hosszadalmas vitákba keveredni, ne jelölje meg név szerint a forrást, ahonnan a hamis információ származik, csak oszlassa el a tévhiteket.

2. lépés

Tipp: 7 pontnál többre nincs szükség – ha sok mondanivalója van, inkább két cikket írjon belőlük.
Gyűjtsön össze olyan igaz állításokat is a termékről, melyet nem mindenki tudhat, pedig érdekesek lehetnek.

3. lépés

Írja meg a cikk bevezetőjét, figyelemfelkeltő címmel ellátva. Emelje ki, miért hasznos elolvasni az írását, hogyan okulhatnak belőle az érdeklődők.

Majd pontokba szedve az igaz és a hamis állításokat, fejtse ki a velük kapcsolatos tudnivalókat, bizonyítékokkal alátámasztva azokat. Érdemes olyan részletességgel írni róluk, mely még érdekes és érthető laikusok számára is.Így kreálhat könnyed, mégis hasznos olvasnivalót egy egyszerű sablon segítségével. Minél több jó cikket jelentet meg a weboldalán, annál többen fogják szakértőként elkönyvelni.

Ráadásul, amennyiben ezeket a cikkeket ráigazítja a fontos kulcsszavakra, akkor a Google természetes találati listáján is előre kerülhet, ami plusz látogatókat hoz cége weblapjára, és növekvő bevételt jelent a vállalkozásnak. Az üzleti kommunikáció legnagyobb ereje pedig ebben rejlik...

Langmár Zsuzsanna szovegirasblog.hu

Szakértőnk korábbi anyagai

A vásárláshoz a problématudaton át vezet az út

Az egyik leggyakrabban előforduló hiba a reklámszövegekben, hogy azok nem ugyanazon a szinten beszélnek az adott témáról a célközönséghez, amelyen ők állnak.

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon.
Örökérvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény.
Ha egy weboldal nem hozza a tőle várt eredményeket, a legrosszabb, amit tehetünk, ha nem teszünk semmit.
A jól megírt reklámszövegre igazán érdemes figyelmet fordítani!

Véleményvezér

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására 

Még soha nem volt mélységű lejárató kampány indult Magyar Péter ellen.
Mellár Tamás otthagyja a református egyházat

Mellár Tamás otthagyja a református egyházat 

Balog Zoltán személye sok református számára elfogadhatatlan.
Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt

Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt 

Amíg marad a református egyház jelenlegi vezetése, addig lemond lelkipásztori fizetés-kiegészítéséről
Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk

Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk 

Kiszámíthatóbb gazdaságpolitikára lenne szükség.
Taxis balhé tört ki Romániában

Taxis balhé tört ki Romániában 

Ki lesz az erősebb? A hagyományos taxisok, vagy az utazásmegosztók?
Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet

Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet 

A kormánypropaganda a magyar csúcsinfláció miatt a szankciókat okolta, de a számok világméretű összehasonlításban ezt nem igazolják.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo