Stratégiai fegyver is lehet a hírlevél

Biztos Ön is sokat tesz azért, hogy területe elismert szakértője legyen. Honlapján feltüntette néhány korábbi munkáját, és az ügyfelek elégedett véleményeit is elérhetővé tette. Szakmai blogját rendszeresen frissíti, így a potenciális ügyfelek mindig választ kaphatnak a kérdéseikre. Mivel fűszerezheti meg az üzleti kommunikációját? Szakértőnk tanácsait követve eredményeit egy mérnökien megtervezett kommunikációs ütemezési tervvel tudja megsokszorozni.

Megroggyanhat a Fidesz a Novák-botránytól? Kitört a belharc a pártban?
Mi lesz az uniós pénzekkel és a magyar gazdasággal?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Lengyel Lászlóval -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Pénzügykutató Zrt. vezetőjétől!

2024. február 28. 15:30

A részvétel ingyenes,
regisztráljon itt!

Mivel az Ön által kínált tartalom érdekes és fontos olvasói számára, nem lesz nehéz rávenni őket, hogy látogassák honlapját. Azonban azt már nem várhatja el az elfoglalt olvasóktól, hogy maguktól eszükbe jusson rendszeresen weblapjára kattintani. Ezért emlékeztetőül hírlevél küldésére van szükség.

A szakértői státusz megszerzése kiváló módszer arra is, hogy pozicionáljuk magunkat a piacon.

Kép:Freedigitalphotos.net/ddpavumba

Hét lépés a bizalomépítő hírlevél írásához

1. Értesítse ügyfeleit és olvasóit a közelmúltban megjelent publikációiról. Akár online oldalon, akár nyomtatásban jelent meg szakértői írása, ossza meg ezt listáján.

2. A hírlevél mellett használja aktívan és kreatívan a közösségi oldalakat is, írjon rövid és figyelemfelkeltő állításokat, idézeteket, kérdéseket szakterületéhez kapcsolódó témában. Érdemes ezt ugyanolyan rendszeressé tenni, mint a hírlevélküldést, így olvasói már számítani fognak napi híreire, hozzászólásaira, véleményére. (Legfeljebb 90 naponként kommunikáljunk az ügyfelekkel, ellenkező esetben elveszítjük őket.)

3. Leveleiben kezdeményezzen párbeszédet és vitát, hogy aktivitás legyen az oldalán. Egy téma felvetését befejezheti kérdéssel, megéri véleménynyilvánításra ösztönözni az olvasókat.

4. Ossza meg a saját írásait, de kollégái, példaképei, mentorai és partnerei cikkeit is, valamint bármilyen témához kapcsolódó érdekes írást, hogy releváns hírforrássá váljon. Ezáltal szakértői státusza erősödik, és a hírlevél még tartalmasabb lesz.

5+2 értéknövelő Facebook alkalmazás
Szakértőnk összegyűjtötte azokat az alkalmazástípusokat, melyek növelhetik egy Facebook oldal értékét. Egyesek közülük további hírlevél feliratkozókat is hozhatnak! A tippekért kattintson ide.
5. Minél több feliratkozója van, annál nagyobb forgalmat tud generálni egy-egy hírlevél segítségével, ezért tegye egyszerűvé a feliratkozást az oldalán. Legyen szem előtt a feliratkozási lehetőség és maga a metódus is legyen a lehető legegyszerűbb.

6. Növelje szakértői státuszát könyv, e-könyv írásával, előadások tartásával, erről pedig minden alkalommal értesítse feliratkozóit.

7. Sugározzon pozitív, optimista képet, maradjon magabiztos, akkor is, amikor nem mennek jól a dolgok. A negatív hangvételű levelekből gyorsan elege lesz az olvasóinak.

Ha ezeket a tippeket követve minőségi információkat és érdekességeket kínál olvasóinak, figyelni fognak leveleire. A rendszeresen küldött hírlevél feladata: úgy közöljön információt, hogy közben a feladóról is hiteles, megbízható személy képét formálja.

Sok sikert kívánunk szakértői státusza eredményes építéséhez!

Langmár Zsuzsanna szovegirasblog.hu

Szakértőnk korábbi anyagai

Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről

Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát.

A vásárláshoz a problématudaton át vezet az út

Az egyik leggyakrabban előforduló hiba a reklámszövegekben, hogy azok nem ugyanazon a szinten beszélnek az adott témáról a célközönséghez, amelyen ők állnak.

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon.
Örökérvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény.
Ha egy weboldal nem hozza a tőle várt eredményeket, a legrosszabb, amit tehetünk, ha nem teszünk semmit.
A jól megírt reklámszövegre igazán érdemes figyelmet fordítani!

Véleményvezér

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására 

Még soha nem volt mélységű lejárató kampány indult Magyar Péter ellen.
Mellár Tamás otthagyja a református egyházat

Mellár Tamás otthagyja a református egyházat 

Balog Zoltán személye sok református számára elfogadhatatlan.
Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt

Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt 

Amíg marad a református egyház jelenlegi vezetése, addig lemond lelkipásztori fizetés-kiegészítéséről
Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk

Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk 

Kiszámíthatóbb gazdaságpolitikára lenne szükség.
Taxis balhé tört ki Romániában

Taxis balhé tört ki Romániában 

Ki lesz az erősebb? A hagyományos taxisok, vagy az utazásmegosztók?
Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet

Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet 

A kormánypropaganda a magyar csúcsinfláció miatt a szankciókat okolta, de a számok világméretű összehasonlításban ezt nem igazolják.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo