Mivel az Ön által kínált tartalom érdekes és fontos olvasói számára, nem lesz nehéz rávenni őket, hogy látogassák honlapját. Azonban azt már nem várhatja el az elfoglalt olvasóktól, hogy maguktól eszükbe jusson rendszeresen weblapjára kattintani. Ezért emlékeztetőül hírlevél küldésére van szükség.
A szakértői státusz megszerzése kiváló módszer arra is, hogy pozicionáljuk magunkat a piacon.
Hét lépés a bizalomépítő hírlevél írásához
1. Értesítse ügyfeleit és olvasóit a közelmúltban megjelent publikációiról. Akár online oldalon, akár nyomtatásban jelent meg szakértői írása, ossza meg ezt listáján.
2. A hírlevél mellett használja aktívan és kreatívan a közösségi oldalakat is, írjon rövid és figyelemfelkeltő állításokat, idézeteket, kérdéseket szakterületéhez kapcsolódó témában. Érdemes ezt ugyanolyan rendszeressé tenni, mint a hírlevélküldést, így olvasói már számítani fognak napi híreire, hozzászólásaira, véleményére. (Legfeljebb 90 naponként kommunikáljunk az ügyfelekkel, ellenkező esetben elveszítjük őket.)
3. Leveleiben kezdeményezzen párbeszédet és vitát, hogy aktivitás legyen az oldalán. Egy téma felvetését befejezheti kérdéssel, megéri véleménynyilvánításra ösztönözni az olvasókat.
4. Ossza meg a saját írásait, de kollégái, példaképei, mentorai és partnerei cikkeit is, valamint bármilyen témához kapcsolódó érdekes írást, hogy releváns hírforrássá váljon. Ezáltal szakértői státusza erősödik, és a hírlevél még tartalmasabb lesz.
6. Növelje szakértői státuszát könyv, e-könyv írásával, előadások tartásával, erről pedig minden alkalommal értesítse feliratkozóit.
7. Sugározzon pozitív, optimista képet, maradjon magabiztos, akkor is, amikor nem mennek jól a dolgok. A negatív hangvételű levelekből gyorsan elege lesz az olvasóinak.
Ha ezeket a tippeket követve minőségi információkat és érdekességeket kínál olvasóinak, figyelni fognak leveleire. A rendszeresen küldött hírlevél feladata: úgy közöljön információt, hogy közben a feladóról is hiteles, megbízható személy képét formálja.
Sok sikert kívánunk szakértői státusza eredményes építéséhez!
Langmár Zsuzsanna szovegirasblog.hu
Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről
Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát.
A vásárláshoz a problématudaton át vezet az út
Az egyik leggyakrabban előforduló hiba a reklámszövegekben, hogy azok nem ugyanazon a szinten beszélnek az adott témáról a célközönséghez, amelyen ők állnak.