Egyszer kell híresnek lenni és dől a pénz

Roger Federer, a tenisz svájci világsztárja csak reklámozással évi 74 millió dollárt keres. A 37 éves bajnok tíz évre írt alá újabb szerződést és nem foglalkozik még a visszavonulással.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Holott Federer csillaga újabban leáldozni látszik: az idei wimbledoni tornán csak a negyeddöntőig jutott, a most folyó másik nagy világversenyen, a U.S. Openen pedig alig ismert ausztrál versenyző verte ki a mezőnyből – olyan korai szakaszban, mint 2013 óta még soha.

rogerfederer.com

Federer évtizedeken át a Nike sportruházati termékeiben lépett pályára és jelentett óriási reklámot a cégnek, ám a Nike az idén – eddig ismeretlen okból – nem hosszabbította meg szerződésüket. Federernek, aki a jelek szerint csak-csak közeledik nagyívű pályájának vége felé, sokak meglepetésére mégis gyorsan sikerült megállapodnia másik világcéggel, a japán Uniqlo sportruha gyártóval – mégpedig tíz teljes évre.

Így kaszálnak még többet a sportcelebek
Folyik a világ legjobb teniszezőinek nagy versenye, a New York-i US Open. A sztár részvevők (egyébként multimilliomosok) ezalatt a legjobb szállodákban laknak – ingyen, reklámért.
A teniszező erre az időszakra összesen 300 millió dollárt kap azért, hogy Uniqlo szerelésben lép pályára világszerte. A kérdésre, miért szerződtek ilyen hosszú időszakra Federerrel, aki aligha fog még egy évtizedig indulni világversenyeken, a japánok válasza az volt: Roger Federer olyan kiváló, népszerű egyéniség, aki mindig vonzani fogja az embereket.

Az Uniqlo távolról sem egyetlen reklám-szerződése, Federerrel hirdeti magát a Rolex-óragyár, a Mercedes, a Lindt csokoládé és a Credit Suisse bankház. Becslések szerint a teniszező csak ezekből a szponzori pénzekből évi 74 millió dollárt szed össze – ehhez járulnak még az ugyancsak milliós nagyságrendben mozgó versenydíjak.

(Forrás: The New York Times)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.
 

 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo