QR-kód a turizmusban

2012. november 13. kedd - 20:40 / piacesprofit.hu
  •    

Habár nyugaton már igencsak elterjedtnek számít, hazánkban még csak most van felfutóban a QR-kódokat használó marketing-technológia. Héjj Szilárd a Piac&Profit marketing szakértője szerint egy remek marketing ötletet mutat be legfrissebb blogbejegyzésében.

Egyre több helyen látom felbukkanni a QR kódot óriásplakátokon, különféle print megjelenésekben, ami azt jelenti, hogy a cégek kezdik maguknak felfedezni a QR kódot (legnagyobb örömömre). Sőt már QR kódos nyereményjátékok is vannak. Kvázi a hazai piac most kezdte el hypeolni a QR kódot és a benne rejlő lehetőségeket – írja Héjj Szilád a KözösségiHáló blogon olvasható legfrissebb bejegyzésében.

itthon még csak mos kezd elterjedni a QR-kód használata

“A QR kódot véleményem szerint még közel sem használják megfelelően. Fél évvel ezelőtt részt vettem egy Magyar Marketing Szövetség által szervezett workshopon, amelyen kidolgoztunk egy QR kódon alapuló turisztikai reklám kampányt, amelyet simán eltudok képzelni “élesben” is.” – olvahstaó a bejegyzésben.

“Ezért örültem nagyon egy szentendrei kezdeményezésnek, amelyre egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet. Szentendrén több utcanévtábla végén szerepel egy QR kód. Amint a képen is látható diszkréten bújik meg, de még is jól láthatóan a QR kód az utcatáblán. Még jól is néz ki! Jogosan merül fel a kérdés az olvasóban, hogy hova visz tovább a QR kód?

A lehető legjobb helyre Szentendre turisztikai honlapjára: http://iranyszentendre.hu/hu/ A honlap teljes körű információt nyújt a Szentendrébe utazóknak! Végre egy kis újítás, egy kis fantázia, egy kis trendiség! Remélem más városok, települések is fogják követni Szentendre példáját!” – olvasható a bejegyzésben.

Feliratkozom a(z) Info & tech téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek