Qr kód cikkek

Mától új fizetés jelent meg a hazai boltokban
Szeptember elsejétől lehet fizetni ezzel az új és ingyenes megoldással.
Óriási dobás az IKEA-tól - ezt mostantól a magyar vásárlók is használhatják
Már Magyarországon is elérhető az IKEA Szkenneld és Vedd szolgáltatása, amely jelentősen felgyorsítja a vásárlást.

Új megoldás vállalkozásoknak: készpénz helyett QR-kód?
Egyre többen szeretnének fizetni elektronikusan, ma már általános elvárás a kereskedők, szolgáltatók felé, hogy valamilyen készpénzmentes megoldással legyen lehetséges rendezni a számlát. Mutatunk egy lehetőséget.

A kézenfekvő megoldás kkv-knak
SimpleBusiness: bankkártya elfogadás és azonnali átutalás okostelefonnal

Nagyon bejött az online kárbejelentő
Új frissítéssel és további kényelmi szolgáltatások tervezésével készül az utazási szezonra az E-kárbejelentő, a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) digitális alkalmazása, amely a kategóriájában immár tartósan Magyarország egyik legnépszerűbb applikációjává nőtte ki magát.

Kisvállalkozásoknak is vonzó lehet a QR-kódos fizetés
Kínában évi 12 ezer milliárd dollár értékben vásárolnak mobilfizetéssel, világszerte évi 20 százalékkal nő az ilyen tranzakciók száma, és már a Google is QR-kód alapú fizetési megoldáson dolgozik, de Magyarországon még mindig gyermekcipőben jár a technológia.

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára
Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Megszűnik a magánéletünk?
Nem a vonalkód lesz a közeljövő gazdaságának legmeghatározóbb információja, hanem a külső megjelenés, amit vizuális szoftverek értelmeznek. Az alakfelismerő szoftverek révén gyorsul a termékazonosítás, a logisztika, az e-kereskedelem, főleg hogy ezeket a programokat az okostelefon-kamerák és a köztéri kamerák képi információi hajtják. Emiatt aztán az intimszféránknak is lőttek. Már a ruhánk alapján képesek lesznek minket felismerni a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás rendszerei.

Ezért követ téged a hirdetés
Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.

A Facebooknak már nem elég az online világ
A Facebook eddig elsősorban az online világra fókuszált, mostantól az offline világban is még komolyabb helyet követel magának. A változások nem csak a felhasználókat, de a marketingeseket és a cégeket is érinti - olvasható a Közösségi kalandozások blogon.
Egy ágyban az ügyféllel
Az okostelefonok elterjedése olyan rohamos, hogy mára az online marketing egyik legfontosabb csatornájává kezd válni. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat a mobilos megjelenéssel kapcsolatban.
Ilyen lesz a pénzforgalom a jövőben
Az USA-ban közel 13 milliárd dollárnyi vásárlást bonyolítottak valamilyen mobilfizetési megoldáson keresztül tavaly. A mobilfizetés nagyhatalmai a következő években várhatóan Európa és Észak-Amerika lesznek: 2015-re a tranzakciók 75 százalékát bonyolítják majd a két földrész lakosai és 2017-re akár 90 milliárd dollárnyi forgalmat is elérheti a mobilfizetés. Magyarországon a lehetőség még nem igazán elterjedt, a fizetési szokások itthon is gyorsan változnak azonban.
QR-kód a turizmusban
Habár nyugaton már igencsak elterjedtnek számít, hazánkban még csak most van felfutóban a QR-kódokat használó marketing-technológia. Héjj Szilárd a Piac&Profit marketing szakértője szerint egy remek marketing ötletet mutat be legfrissebb blogbejegyzésében.
Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél
Vidéki közművek a mobilfizetés úttörői: a Szegedi Vízmű októbertől teszi lehetővé Szeged közel 80 ezer háztartásában a QR-kód alapú számlafizetést, nagymértékben elősegítve ezzel a mobiltelefonon történő számlakiegyenlítés térhódítását a dél-alföldi régióközpontban.
Mire jó a QR kód?
A QR kód egy adatok tárolására alkalmas pontokból álló kép. Olyasmi, mint egy fajta vonalkód, de a mögötte rejlő információ szinte bármi lehet. Egy okostelefon és a kód segítségével leendő ügyfelünk azonnal a honlapunkon találhatja magát. Vagy bárhol ,ahová csak irányítani szeretnénk őt.