Qr kód cikkek


Óriási dobás az IKEA-tól - ezt mostantól a magyar vásárlók is használhatják

Óriási dobás az IKEA-tól - ezt mostantól a magyar vásárlók is használhatják  

Már Magyarországon is elérhető az IKEA Szkenneld és Vedd szolgáltatása, amely jelentősen felgyorsítja a vásárlást.
Új megoldás vállalkozásoknak: készpénz helyett QR-kód?

Új megoldás vállalkozásoknak: készpénz helyett QR-kód? 

Egyre többen szeretnének fizetni elektronikusan, ma már általános elvárás a kereskedők, szolgáltatók felé, hogy valamilyen készpénzmentes megoldással legyen lehetséges rendezni a számlát. Mutatunk egy lehetőséget.
A kézenfekvő megoldás kkv-knak

A kézenfekvő megoldás kkv-knak 

SimpleBusiness: bankkártya elfogadás és azonnali átutalás okostelefonnal
Nagyon bejött az online kárbejelentő

Nagyon bejött az online kárbejelentő 

Új frissítéssel és további kényelmi szolgáltatások tervezésével készül az utazási szezonra az E-kárbejelentő, a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) digitális alkalmazása, amely a kategóriájában immár tartósan Magyarország egyik legnépszerűbb applikációjává nőtte ki magát. 
Kisvállalkozásoknak is vonzó lehet a QR-kódos fizetés

Kisvállalkozásoknak is vonzó lehet a QR-kódos fizetés 

Kínában évi 12 ezer milliárd dollár értékben vásárolnak mobilfizetéssel, világszerte évi 20 százalékkal nő az ilyen tranzakciók száma, és már a Google is QR-kód alapú fizetési megoldáson dolgozik, de Magyarországon még mindig gyermekcipőben jár a technológia.
Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Megszűnik a magánéletünk?

Megszűnik a magánéletünk? 

Nem a vonalkód lesz a közeljövő gazdaságának legmeghatározóbb információja, hanem a külső megjelenés, amit vizuális szoftverek értelmeznek. Az alakfelismerő szoftverek révén gyorsul a termékazonosítás, a logisztika, az e-kereskedelem, főleg hogy ezeket a programokat az okostelefon-kamerák és a köztéri kamerák képi információi hajtják. Emiatt aztán az intimszféránknak is lőttek. Már a ruhánk alapján képesek lesznek minket felismerni a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás rendszerei.
Ezért követ téged a hirdetés

Ezért követ téged a hirdetés 

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
A Facebooknak már nem elég az online világ

A Facebooknak már nem elég az online világ 

A Facebook eddig elsősorban az online világra fókuszált, mostantól az offline világban is még komolyabb helyet követel magának. A változások nem csak a felhasználókat, de a marketingeseket és a cégeket is érinti - olvasható a Közösségi kalandozások blogon.
Egy ágyban az ügyféllel

Egy ágyban az ügyféllel 

Az okostelefonok elterjedése olyan rohamos, hogy mára az online marketing egyik legfontosabb csatornájává kezd válni. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat a mobilos megjelenéssel kapcsolatban.

Ilyen lesz a pénzforgalom a jövőben 

Az USA-ban közel 13 milliárd dollárnyi vásárlást bonyolítottak valamilyen mobilfizetési megoldáson keresztül tavaly. A mobilfizetés nagyhatalmai a következő években várhatóan Európa és Észak-Amerika lesznek: 2015-re a tranzakciók 75 százalékát bonyolítják majd a két földrész lakosai és 2017-re akár 90 milliárd dollárnyi forgalmat is elérheti a mobilfizetés. Magyarországon a lehetőség még nem igazán elterjedt, a fizetési szokások itthon is gyorsan változnak azonban.

QR-kód a turizmusban 

Habár nyugaton már igencsak elterjedtnek számít, hazánkban még csak most van felfutóban a QR-kódokat használó marketing-technológia. Héjj Szilárd a Piac&Profit marketing szakértője szerint egy remek marketing ötletet mutat be legfrissebb blogbejegyzésében.

Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél 

Vidéki közművek a mobilfizetés úttörői: a Szegedi Vízmű októbertől teszi lehetővé Szeged közel 80 ezer háztartásában a QR-kód alapú számlafizetést, nagymértékben elősegítve ezzel a mobiltelefonon történő számlakiegyenlítés térhódítását a dél-alföldi régióközpontban.

Mire jó a QR kód? 

A QR kód egy adatok tárolására alkalmas pontokból álló kép. Olyasmi, mint egy fajta vonalkód, de a mögötte rejlő információ szinte bármi lehet. Egy okostelefon és a kód segítségével leendő ügyfelünk azonnal a honlapunkon találhatja magát. Vagy bárhol ,ahová csak irányítani szeretnénk őt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo