Yclients cikkek
Hatékony online időpontfoglaló rendszer a kkv-szektornak? Nem lehetetlen!
A koronavírus hatására eljött az ideje a digitális felzárkózás gyors kiépítésének, az ügyviteli folyamatok digitalizálásának és a digitális üzleti tevékenységekhez való alkalmazkodásnak. A német Bitkom kutatása szerint tízből kilenc vállalkozás lát lehetőséget a digitalizációban, és mindössze öt százalékuk számára jelent kockázatot. Minden olyan kis- és középvállalkozásnak, illetve cégnek, aki szeretne lépést tartani változó világunk fejlődésével, szükségszerű időpontfoglaló rendszert alkalmaznia. Gondoljunk csak bele, mennyi ügyfelet veszítünk azzal, ha a weboldalunkon van telefonszám és egyéb elérhetőség, de nem eredményes a visszacsatolás. A legtöbb vállalkozásnál minden tevékenységre több rendszer van, amelynek hátránya, hogy nem egy helyen találkozik az információ. A megoldás tehát a költséghatékony, automatizált és könnyen kezelhető online időpontfoglaló rendszer. Az alábbiakban összefoglaljuk, milyen előnyei vannak a hasznos digitális időpontfoglaló rendszernek.