Yclients cikkek


Hatékony online időpontfoglaló rendszer a kkv-szektornak? Nem lehetetlen!

Hatékony online időpontfoglaló rendszer a kkv-szektornak? Nem lehetetlen! 

A koronavírus hatására eljött az ideje a digitális felzárkózás gyors kiépítésének, az ügyviteli folyamatok digitalizálásának és a digitális üzleti tevékenységekhez való alkalmazkodásnak. A német Bitkom kutatása szerint tízből kilenc vállalkozás lát lehetőséget a digitalizációban, és mindössze öt százalékuk számára jelent kockázatot. Minden olyan kis- és középvállalkozásnak, illetve cégnek, aki szeretne lépést tartani változó világunk fejlődésével, szükségszerű időpontfoglaló rendszert alkalmaznia. Gondoljunk csak bele, mennyi ügyfelet veszítünk azzal, ha a weboldalunkon van telefonszám és egyéb elérhetőség, de nem eredményes a visszacsatolás. A legtöbb vállalkozásnál minden tevékenységre több rendszer van, amelynek hátránya, hogy nem egy helyen találkozik az információ. A megoldás tehát a költséghatékony, automatizált és könnyen kezelhető online időpontfoglaló rendszer. Az alábbiakban összefoglaljuk, milyen előnyei vannak a hasznos digitális időpontfoglaló rendszernek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo