A papíralapú naptár már a múlté!
A szolgáltatóipari cégek a tengerentúlon és az EU-ban is már rég rájöttek arra, hogy mennyivel hatékonyabb a vállalkozás működése, ha automatizált online időpontfoglaló rendszert alkalmaznak. Fontos megjegyezni, hogy a digitális naptár használatával nem szűnik meg az interaktivitás az ügyfél és a vállalkozás között. Erre a legjobb példa a már Magyarországon is elérhető YCLIENTS használata. Az ilyen rendszereket korábban csak a nagyvállalatok engedhették meg maguknak, most már viszont a kkv-szektor is használhatja ezeket, hiszen – a hét napos próbaverziót követően – igen kedvező áron juthatunk hozzá az innovatív digitális naptárhoz, akár 24 óra idősávban is. Így költséget és időt is megtakaríthatunk.
Gellei Dávid, a Budapest Barber Shop alapítója szerint náluk kiemelten fontos a kommunikáció az ügyféllel. Mint elmondja: ők telefonos bejelentkezés helyett teljesen átálltak az online időpontfoglaló rendszerre, ugyanakkor a személyes találkozás borbély és kliens között is megmaradt. Szerinte nélkülözhetetlen, hogy lépést tartsunk a folyamatosan fejlődő világgal, és bátran próbáljuk ki az új lehetőségeket. Sajnos az emberekben még mindig ott a félelem az új technikáktól. De gondoljunk csak bele, egy szolgáltatásra épülő vállalkozásunk weboldalán lévő telefonszámra hányan keresnek rá… Ezzel szemben az időpontfoglaló rendszert könnyedén használhatjuk, és ennek köszönhetően sokkal több ügyfelet szerezhetünk a segítségével.
Nézzünk egy másik területet! Tegyük fel: egy nyelviskolát üzemeltetünk. Beláthatjuk, hogy igen költséges felvenni egy recepcióst, hogy fogadja az új tanulókat. Helyette ott az YCLIENTS rendszere, amely kedvező ár-érték arányú, és a nap 24 órájában a rendelkezésünkre áll. Az sem elhanyagolandó szempont, hogy lehetünk bárhol (akár egy étteremben), az okostelefonunkon mindig figyelhetjük a bejelentkezéseket. Ha pedig social media platformjainkon is közzétesszük az időpontfoglalás lehetőséget, ezáltal még több ügyfelet szerezhetünk.
Ki szeretné az időpontfoglalással járó stresszhelyzeteket? Telefonon vagy élőben egyeztetve azonnal mérlegelnünk, majd döntenünk kell, ami jókora stresszel járhat. Ezt élik át a klienseink is. Adjuk meg nekik a szabadon választás lehetőségét! Hadd döntsék el ők maguk, hogy mikor szeretnének bejelentkezni – ha levesszük róluk a stresszt, ez könnyen belátható, hogy mindkét fél számára előnyös helyzetet teremt.
Az online időpontfoglaló rendszer működése - 21 ezer vállalkozás már tud valamit…
Egy jó és hatékony online időpontfoglaló rendszer igen sokrétű. Fő mozgatórugója a digitális naptár. Jelenleg a szolgáltatóipar szereplői – kézi autómosó, gumiszerviz, plasztikai sebészet stb. – által alkalmazott időpontfoglaló rendszerek alapját a kalendárium, és annak szakszerű kezelése képezi. Az YCLIENTS használatával az ügyféladatbázis vezetése is könnyedén elsajátítható.
A felhőalapú kapcsolódásnak köszönhetően pedig a vállalkozás minden szegmense (ügyvezető, könyvelő, jogi részleg) átláthatóan tudja kezelni, betartva a szigorú adatkezelési szabályokat. A rendszer további előnye, hogy kommunikálhatunk az ügyfelekkel is, az adott időpontról az ügyfél automatikus sms-ben értesül. A visszaigazolás mindig jó, és az ügyfelek is kedvelik.
Mindezek mellett egy jó és működő rendszer segítségével kisvállalkozásunk további klienseket szerezhet, viszonylag rövid időn belül, és ami igen fontos: költséghatékony módon.
Könnyen kezelhető mobilalkalmazás
A koronavírus terjedésével egyre többet használjuk okos készülékeinket, főleg a mobilunkat. Legtöbbször a social media oldalakkal vagyunk elfoglalva, a legtöbb tevékenységet pedig a különböző alkalmazásokkal végezzük el. A mozijegyvásárlás vagy ételrendelés mellett ugyanúgy foglalhatunk időpontot egy klinikára, szépségszalonba vagy a közelgő gumicsere kapcsán a gumiszervizhez. Erre kiváló lehetőséget biztosít a Play Áruházból vagy Apple Store-ból díjmentesen hozzáférhető YCLIENTS – kifejezetten az adott cég számára legyártott - mobilapp. Az alkalmazás használatával ügyfelünk bárhol és bármikor tudja módosítani az előzetesen foglalt időpontját. Egy fitneszterembe való bejelentkezést szinte gyerekjáték így módosítani, különösen akkor, ha tudjuk, mennyire elfoglalt az edzőnk. A visszaigazolás pedig azonnali.
Összegzés
A fentiekből láthatjuk, hogy nincs szükség IT-s szakemberre vagy call centeres kollégára. A szoftver minden tud, amire nekünk szükségünk van. 21 ezer vállalkozás már tud valamit, ha az YCLIENTS rendszerét használja. A szoftver teljesen automatizált, a jól megszokott naptár központosítva van és ha szükségünk van segítségre, akkor a szakemberek rendelkezésünkre állnak. Növeljük bevételeinket és ügyfeleink számát, még ma!