Vevő cikkek


Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Adatbázis készül innovatív beszállítóknak

Adatbázis készül innovatív beszállítóknak 

Hazai Ipar 4.0-s adatbázist készít az IVSZ. A szövetség az automatizálásban, digitalizációban érdekelt beszállítói kört gyűjtené egy csokorba, hogy könnyebben találhasson egymásra ügyfél és szállító – írja a Bitport. 
Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Tedd könnyebbé ügyfeled életét 

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt

Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt 

Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
Kell-e a vevő adószáma a számlán?

Kell-e a vevő adószáma a számlán? 

Fel kell-e tüntetni a vevő adószámát a számlán? Erre ad rövid választ az Írisz Office új bejegyzése.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk

Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk 

Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges

Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges 

Elfogytak az ígéretek, és megnőttek a fogyasztással kapcsolatos félelmek, erős hívószó lett az újrahasznosítás, az energiatakarékosság, magunk és környezetünk védelme. A CSR pedig a reklámpiac slágertermékévé vált úgy, hogy közben értéket is teremt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Minden vállalkozás egy történet

Minden vállalkozás egy történet 

Példaértékű együttműködések vállalkozók és az Unicredit között.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról 

Nem lehet elég korán kezdeni a pénzügyi tudatosságra nevelést.

Pénzszerzés

Árat emeltek a könyvelők

Árat emeltek a könyvelők  

A hazai könyvelők 76 százaléka árat emelt az elmúlt egy évben, a legtöbben a 10-25 százalékos drágítás mellett döntöttek.

Jogi kisokos

Egy hónapot adtak a Temunak

Egy hónapot adtak a Temunak  

Az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok egymással együttműködve lépnek fel a Temu fogyasztók széles körét érintő jogsértő gyakorlataival szemben.

Cégblog

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány 

A személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 400 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést.

Klímablog

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag 

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a fehérneműkben található káros vegyianyag tartalom kapcsán annak járt utána, mosással csökken-e a mérgező anyagok mennyisége a textilekben.

Gazdaság

Bezuhant a lakásépítések száma

Bezuhant a lakásépítések száma  

A várakozásoknak megfelelően 19 százalékkal csökkent az újlakás-átadások száma.

Infokom

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától?

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától? 

A GVH közzétette piacelemzését a mesterséges intelligenciáról, melyben a technológia piaci versenyre és a fogyasztókra gyakorolt hatásait vizsgálta.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo