Vevő cikkek
![Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára](https://piacesprofit.hu/i/9/8/5/4/6/b/f/6/0/c/e/7/a/d/c/8/4/8/4/d/ne-a-termeket-add-el-a-vevonek-hanem-kinalj-megoldast-a-problemajara_md.jpg)
Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára
Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
![Adatbázis készül innovatív beszállítóknak](https://piacesprofit.hu/i/1/1/4/2/b/e/6/2/0/b/2/b/0/4/9/b/7/d/3/6/adatbazis-keszul-innovativ-beszallitoknak_md.jpg)
Adatbázis készül innovatív beszállítóknak
Hazai Ipar 4.0-s adatbázist készít az IVSZ. A szövetség az automatizálásban, digitalizációban érdekelt beszállítói kört gyűjtené egy csokorba, hogy könnyebben találhasson egymásra ügyfél és szállító – írja a Bitport.
![Tedd könnyebbé ügyfeled életét](https://piacesprofit.hu/i/5/b/b/f/2/9/1/3/4/7/b/d/3/f/3/8/e/d/8/6/tedd-konnyebbe-ugyfeled-eletet_md.jpg)
Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
![Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt](https://piacesprofit.hu/i/4/0/a/7/3/5/d/c/0/b/2/a/e/3/a/0/b/a/0/1/ezzel-az-aprosaggal-is-megfoghatjuk-a-vevot_md.jpg)
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt
Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
![Kell-e a vevő adószáma a számlán?](https://piacesprofit.hu/i/4/e/c/7/f/7/7/5/3/1/2/c/b/6/f/1/a/8/2/a/kell-e-a-vevo-adoszama-a-szamlan_md.jpg)
Kell-e a vevő adószáma a számlán?
Fel kell-e tüntetni a vevő adószámát a számlán? Erre ad rövid választ az Írisz Office új bejegyzése.
![Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy](https://piacesprofit.hu/i/7/3/9/6/6/b/0/f/c/e/8/3/2/0/1/d/d/9/c/4/van-egy-pont-amikor-mar-nem-vagy-koteles-kiszolgalni-a-vevot-aki-az-agyadra-megy_md.jpg)
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
![Social Media 2018: közösséget építünk](https://piacesprofit.hu/i/6/3/3/5/7/c/3/7/e/5/4/6/3/d/5/2/9/4/b/e/social-media-2018-kozosseget-epitunk_md.jpg)
Social Media 2018: közösséget építünk
A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
![Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk](https://piacesprofit.hu/i/1/b/d/a/e/b/f/1/4/6/5/2/9/b/7/f/a/7/6/a/meg-kell-oldanunk-a-vevo-problemajat-kulonben-nem-lesz-a-vevonk_md.jpg)
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk
Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
![Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges](https://piacesprofit.hu/i/1/b/6/9/a/d/3/e/e/6/9/a/c/4/8/3/d/3/8/1/hogyan-lett-divat-a-felelos-gondolkodas-aki-valaszol-a-marketinges_md.jpg)
Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges
Elfogytak az ígéretek, és megnőttek a fogyasztással kapcsolatos félelmek, erős hívószó lett az újrahasznosítás, az energiatakarékosság, magunk és környezetünk védelme. A CSR pedig a reklámpiac slágertermékévé vált úgy, hogy közben értéket is teremt.