Vállalati kultúra cikkek
Employer Branding Award 2019 beadás!
Vállalati kultúrájuk előre mutató, munkavállalóik munkakörülményei kiemelkedőek? Legyen az Ön vállalata is a díjazottak között! Várják pályázatukat az Employer Branding Awardra 2020. március 20-ig.
Bízz az emberekben, de figyelj a folyamatokra!
Feltartóztathatatlan változás, hogy az ember kerül az üzleti folyamatok középpontjába. Ezt a trendet a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet továbberősíti – mondja dr. Ludvigh Károly senior executive és business coach. Ez még akkor is igaz és nagyszerű, ha a változásnak lehetnek nem kívánatos következményei, hatására kialakulhatnak kedvezőtlen helyzetek.
A jó vállalati kultúra olyan, mint a hegycsúcs meghódítása
A vonzó vállalati kultúra jó hatással van a dolgozói produktivitásra. Az Eurostat 2017-es kutatása szerint az EU-ban és a Visegrádi országok között Magyarország az utolsók között áll a munkavállalói termelékenység tekintetében.
Felmondani szépen: válás szeretettel
Az üzleti siker egyik kulcsfontosságú része, hogy megtanuljuk szeretni az ügyfeleinket. Ugyanilyen fontos, hogy szeressük a munkatársainkat is. És ez ne szűnjön meg a fájdalmas helyzetekben sem. Akkor sem, ha felállnak, és továbblépnek, felmondanak.
Pszichiátria vagy munkahely? Mi van, ha túl sok az érzelem az irodában
Előfordul, hogy a privát szféra túlságosan előtérbe kerül egy munkahelyen és olyasmiket tudunk a másokról, ami egy családterapeutának is elég lenne. Bár a családias hangulatnak köszönhetően remek kollektíva alakulhat ki, van, hogy kicsit már sok az információ. A nyitottság fontos, a teljes transzparencia a szakértők szerint túlzás.
Szeretet nélkül már vállalatot sem lehet vezetni
A teljesítmény növelése érdekében nevelni kell a munkavállalókat - ebben egyetértett több szakértő egy foglalkoztatáspolitikai konferencián. A létbizonytalanságban tartás már nem működik, a felszabadult érzést kell elterjeszteni közöttük.
Női vezetőkkel hatékonyabb lehet a vállalat
A nőknek bizonyos tekintetben nehezebb előre jutni, és nem véletlen a világban, hogy a felsővezetők között több férfit találunk. Pedig a cégek hatékonyabbak lehetnének, ha több női vezetőt alkalmaznának.