Vállalati biztosítás cikkek


Veszélyesen élnek a magyar cégek

Veszélyesen élnek a magyar cégek 

A vállalkozói szektor egyik sajátos problémája, hogy a cégek nem fordítanak kellő figyelmet az érték- és vagyonnövekedés követésére, ami jelentős kockázatot jelent több százezer társaság működésére. Márpedig a vagyon- és felelősséghez kapcsolódó kockázatok kezelése különösen fontos a versenypiacon, és ezen a területen bőven lenne hová fejlődni.
Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság

Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság 

A kkv szektor több mint háromnegyede tart valamilyen vagyoni jellegű kár bekövetkezésétől. Az UNION Biztosító megbízásából készített felmérés szerint a kkv vezetők leginkább a helyreállítás költségei és annak idővonzata miatt aggódnak, és minden harmadik cégvezető szerint van olyan kulcsembere a cégnek, akinek kiesésével veszélybe kerülhet a cég működése. Bár a félelmek léteznek, mégsem alapvető a cég biztonságos működtetéséhez szükséges üzletmenet biztosítása - írja a cég közleménye.
Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások

Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások 

A fokozódó piaci verseny, illetve a vállalatok fizetőképességének romlása az elmúlt években tovább csökkentette a vállalati vagyon- és felelősségbiztosítások díjait. .A piacon elérhető legolcsóbb és legdrágább biztosítási elemek között továbbra is közel két és félszeres a különbség, ezért a körültekintően megválasztott csomaggal már a néhány alkalmazottat foglalkoztató kkv-k is milliókat spórolhatnak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo