Szokás cikkek


Évekig rendeljük ugyanonnan, ugyanazt az ételt

Évekig rendeljük ugyanonnan, ugyanazt az ételt 

Minden második esetben ugyanabból az étteremből rendelünk és a rendelések egyharmada a szokásos tétel – a Falatozz.hu országos ételrendelő portál felmérése arra kereste a választ, hogy milyen gyakran rendeljük a jól bevált helyekről a már kipróbált fogásokat.
Hat szokás, ami közös hatszáz milliomosban – ez a gazdagok titka?

Hat szokás, ami közös hatszáz milliomosban – ez a gazdagok titka? 

Több meló, olvasás, több testedzés, kevesebb lógás a közösségi médián és alvás. Amerikai milliomosok életviteléből próbálták kicsipegetni, milyen szokások segítenek hozzá a meggazdagodáshoz. A milliomosok máshogy élnek, mint a többség.
A szülinap mindent visz, más ajándéknál sok a sablon

A szülinap mindent visz, más ajándéknál sok a sablon 

Születésnap, karácsony – ilyenkor mindenki ad ajándékot, na de mi a helyzet a diplomaosztóval, a nőnappal, a babaváró bulival és az apák napjával, na meg a rengeteg egyéb alkalommal, amikor meg lehet egymást ajándékozni? A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásában annak járt utána, hogy milyen alkalmakra és miket szoktunk ajándékozni.
Kezdjük megszeretni a halat

Kezdjük megszeretni a halat 

Az étkezési haltermelésünk 2017-ben 24 ezer tonna volt, az elmúlt tíz évet vizsgálva az egy főre jutó halfogyasztás egyenletesen emelkedő tendenciát mutat. 2007-hez képest 18 százalékos, az elmúlt öt évet nézve pedig 29 százalékos növekedés mutatható ki. Az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) által végzett számítások szerint az egy főre jutó hazai halfogyasztás 2017-ben 6,4 kg volt.
Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat?

Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat? 

Az emberek szeretik azt állítani magukról, hogy tudatosan vásárolnak és odafigyelnek arra, mi kerül a kosarukba. A tudatosság azonban mindenkinél mást jelent és sokszor úgy tűnik, a szó mögött nincs valódi tartalom - állítja egy felmérés.
Mindenki máskor van a csúcson

Mindenki máskor van a csúcson 

Ne higgyük el a guruknak, hogy csak akkor leszünk sikeresek a munkában, ha korán kelünk, edzünk, meditálunk és proteinben gazdag reggelit eszünk. Saját ritmusunkat kövessük inkább.
Több a kártyafüggő nő, aki nem szórja a készpénzt

Több a kártyafüggő nő, aki nem szórja a készpénzt 

A nők havonta átlagosan 10 alkalommal, összesen közel 67 ezer forintért vásároltak bankkártyával tavaly, ami több mint 23 százalékos emelkedést jelent éves szinten - derült ki a K&H nemzetközi nőnapra készített összeállításából. Az elektronikus fizetések térnyerését jelzi, hogy mind a nőknél, mind a férfiaknál a bankkártyás fizetéseknél jóval nagyobb volt az éves növekedés, mint az ATM-es készpénzfelvételek esetében.
Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk

Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk 

A társadalmi nyomás és a közösségi média platformok erősen befolyásolják költési szokásainkat – derül ki az Intrum felméréséből. A magyarok harmada többet költ a közösségi média hatására, és a szülők 35 százaléka legalább egyszer vásárolt a társadalmi nyomás hatására gyermekeinek olyan dolgot, amit nem engedhetett meg magának.
A telefonunkkal kelünk és fekszünk

A telefonunkkal kelünk és fekszünk 

A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból. Az Ipsos által végzett felmérés szerint a magyarok több mint fele a vécére is gyakran az okoskütyüjével megy.
9  szokás, amitől meggazdagodhatsz

9 szokás, amitől meggazdagodhatsz 

Thomas Corley több száz milliomost interjúvolt meg Amerikában Gazdag szokások című könyve számára. Kilenc olyan közös szokást talált náluk, amelyek megágyaztak a sikernek. Az ugyanis nem hullik senkinek az ölébe váratlanul.

Kitalálná, átlagosan hány év alatt gazdagodtak meg a gazdagok? 

A média szereti felkapni azokat az eseteket, amikor valakinek annyira bejött egy üzleti ötlete, vállalkozása, hogy villámgyorsan milliomos lett. Lehetőleg dollárban számolva. De a többség alapos és kitartó munkával alapozta meg a vagyonát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo